eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy"Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno - sportowych w Tychach w 2022 r. - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2022 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY

1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4382200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tzuk-tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2022 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe00625-5c5f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001357/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.261.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 415562,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych oraz siłowni plenerowych,
2.2. kontrola podstawowa,
2.3. demontaż (likwidacja) zniszczonych urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych oraz ich części,
2.4. zakup i wymiana lub montaż nowych elementów urządzeń,
2.5. utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i siłowniach plenerowych oraz zamiatanie nawierzchni utwardzonych (w tym nawierzchni z poliuretanu),
2.6. malowanie urządzeń i ich elementów znajdujących się na placach zabaw oraz siłowniach plenerowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14211000-3 - Piasek

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 232243,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje miejsc rekreacyjno-sportowych.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych tj.: Pumptracki – tory rowerowe, Skate Park - budowla sportowa, Street Workout - plac do ćwiczeń, Rolkostrady – tor do jazdy na rolkach, urządzeń sportowych przy ul. Pod Lasem, boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nowa/Zgody,
2.2. kontrola podstawowa,
2.3. utrzymanie czystości i porządku na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych oraz zamiatanie nawierzchni na Skate Parku,
2.4. demontaż (likwidacja) zniszczonych elementów na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych,
2.5. naprawa chodnika wokół nawierzchni Skate Parku,
2.6. naprawa barierki na urządzeniach Skate Parku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 53979,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem wymianę piasku w piaskownicach i na nawierzchniach sypkich.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. wymianę piasku w piaskownicach, tj.:
2.1.1. oczyszczenie piaskownic ze starego piasku – całkowite wybranie piasku, dezynfekcja piaskownicy, wywóz starego piasku wraz z kosztami utylizacji,
2.1.2. dowóz i uzupełnienie piaskownic nowym piaskiem (piasek pochodzenia kopanego o frakcji 0,05-2 mm bez części pylastych i ilastych, dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości piaskownicy wraz z plantowaniem,
2.2. wymianę piasku na nawierzchniach sypkich, tj.:
2.2.1. oczyszczenie terenu nawierzchni sypkich z wyrastającej roślinności (ręczne lub glebogryzarką), usunięcie darni przylegającej do zewnętrznych boków wskazanej piaskownicy tak, aby były widoczne jej boki zewnętrzne,
2.2.2. oczyszczenie nawierzchni sypkiej ze starego piasku z powierzchni pod urządzeniami zabawowymi na placach zabaw i na terenie „psiego parku” – wybranie warstwy ok. 0,10 m, wywóz starego piasku wraz z kosztami utylizacji,
2.2.3. dowóz i uzupełnienie świeżym piaskiem nawierzchni sypkich (piasek płukany o frakcji 0,2 – 2 mm bez części pylastych i ilastych) warstwą ok. 0,10 m,
2.2.4. przegrabienie pola piaskowego w celu wyrównania terenu (plantowanie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 129339,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146744,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146744,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146744,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Celmar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271988524

7.3.3) Ulica: Św. Cyryla i Metodego 50

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-909

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146744,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-18 do 2022-08-12

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Etap realizacji prac:
Etap I: od 18.04.2022 r. do 13.05.2022 r.
Etap II: od 25.07.2022 r. do 12.08.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.