Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00337344/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00072012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dla osób korzystających z OREW, 13-200 Działdowo, ul. M.C. Skłodowskiej 20 oraz
ewentualnie dzieci do Przedszkola Miejskiego Nr 1
w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5
1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541014
1.5.8.) Numer faksu: 236541014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ilowo-osada.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport dla osób korzystających z OREW, 13-200 Działdowo, ul. M.C. Skłodowskiej 20 orazewentualnie dzieci do Przedszkola Miejskiego Nr 1
w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1917eda7-693e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003533/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Transport dla osób korzystających z OREW, 13-200 Działdowo, ul. M.C. Skłodowskiej 20 oraz ewentualnie dzieci do Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 27000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.1 Zamówienie obejmuje usługę transportu dla osób korzystających z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczego 13-200 Działdowo, ul. M.C. Skłodowskiej 20 oraz ewentualnie dzieci do Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 2.
Usługa obejmuję trasę dowozu i odwozu osób. Liczba osób według Załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ogólna liczba dowożonych/odwożonych osób – 15. Liczba
osób może ulec zmianie, służy do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
5.1.2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środek transportu do przewozu minimum 16 osób (wraz z opiekunem) spełniający wymagania do przewozu osób niepełnosprawnych (pasy bezpieczeństwa, przewóz osoby na wózku inwalidzkim, foteliki).
5.1.3 Zamawiający zapewni opiekę nad osobami w trakcie ich dowozu oraz w drodze powrotnej.
5.1.4 Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów do przewożenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej.
5.1.5 Załącznik nr 3 „Usługa transportu - OREW Działdowo” ma na celu wskazanie miejsc odbioru/odwozu osób.
5.1.6 Ustalając trasę usługi Wykonawca uwzględni każdorazowy odbiór i odwóz opiekuna tj. rozpoczęcie/zakończenie trasy z pod budynku Urzędu Gminy w Iłowie – Osadzie 13-240 Iłowo – Osada, ul. Wyzwolenia 5.
5.1.7 Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem lecz nie wcześniej niż 35 minut przed ich rozpoczęciem. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu zostało ustalone w formie załącznika do podpisanej umowy. Powyższe godziny mogą
ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki
wewnętrznej i zewnętrznej.
5.1.8 Wykonawca dla przewozu dzieci do OREW w Działdowie / Przedszkole Miejskie w Działdowie zapewni środek transportu spełniający wymagania dla przewozu osób niepełnosprawnych (np. pasy bezpieczeństwa, przewóz osób na wózkach inwalidzkich, foteliki).
5.1.9 Zamawiający zastrzega sobie w porozumieniu i uzgodnieniu z Wykonawcą prawo zmiany tras przewozu osób, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności podyktowane potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia osobom dowozu do placówek.
5.1.10 Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, a także dni wolnych ustalonych przez Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do przewozu uczniów w okresie przerw w nauce na zajęcia organizowane
przez szkoły po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego z co najmniej z 4 dniowym wyprzedzeniem.
5.1.11 Zamawiający ma prawo do kontroli zgodności funkcjonowania rozkładów jazdy oraz innych warunków umowy ze stanem faktycznym (kontroli działalności) w każdym czasie w okresie obowiązywania niniejszej umowy na każdej trasie. Kontroli będą dokonywać osoby upoważnione przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek umożliwić przeprowadzanie
kontroli przez Zamawiającego.
5.1.12 Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób w pojeździe w czasie przewozu, w razie konieczności kierowca pojazdu pomaga uczniom wejść do pojazdu i wyjść z pojazdu. Kierowca współpracuje z osobą sprawującą opiekę nad dziećmi tzn.
jest zobowiązany do pomocy opiekunowi przy wejściu i wyjściu dzieci z pojazdu w razie takiej konieczności.
5.1.13.W razie awarii uniemożliwiającej lub opóźniającej przyjazd, kierowca natychmiast powiadomi odpowiednio Zamawiającego, z kolei Zamawiający powiadomi telefonicznie o zaistniałej sytuacji zainteresowanych rodziców.
5.1.14. W razie awarii uniemożliwiającej wykonanie usługi Wykonawca niezwłocznie zapewni Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi przewóz zastępczy. Dojazd z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd pojazdu zastępczego nie będą wliczane w koszt usługi.
5.1.15. W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego na koszt Wykonawcy.
Uwaga: Zamawiający wymaga bezpłatnego przewozu opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL-MIT AUTOMOBILE Andrzej Fabisiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691627826
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALL-MIT AUTOMOBILE Andrzej Fabisiak
jakie przetargi wygrała firma
ALL-MIT AUTOMOBILE Andrzej Fabisiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-06-24INNE PRZETARGI IŁOWO-OSADA
więcej: przetargi IŁOWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.