eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki"Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Liszki"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Liszki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Liszki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b52d631e-9f29-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043962/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 „Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Liszki”;

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 plt.1) lit.a ustawy Pzp. Przedsiębiorstwo TAURON Nowe Technologie z siedzibą 53-314 Wrocław, Pl. Powstańców Śląskich 20 z którym prowadzone będą rozmowy (negocjacje) jako właściciel przewodów (sieci), lamp oraz słupów energetycznych nie wyraża zgody na dokonywanie konserwacji ich majątku przez inne podmioty działające na rynku. Ww. Przedsiębiorstwo zastrzega sobie wyłączne prawo decydowania o rozporządzaniu nim. Brak możliwości do ograniczenia w/w prawa własności oznacza, że tylko Przedsiębiorstwo TAURON Nowe Technologie S.A. - dystrybutor energii jest jedynym podmiotem, który może prowadzić konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Liszki, zachowując normy i parametry techniczne obowiązujące w ramach sieci energetycznej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Liszki.
2. Zamówienie obejmuje konserwację punktów oświetlenia ulicznego wraz z siecią przesyłową. Ilość lamp przewidzianych do konserwacji – 1333 sztuki.
3. Wykonawca w ramach eksploatacji sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego, wykonuje prace planowe oraz awaryjne.
4. W zakres prac planowych wchodzą czynności, do których Wykonawca jest zobowiązany na podstawie „Instrukcji eksploatacji i ruchu sieci rozdzielczej w TAURON Dystrybucja S.A. – OKR” oraz „Instrukcji eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego w TAURON Dystrybucja S.A. – OKR”, a w szczególności:
1) oględziny infrastruktury oświetleniowej;
2) wykonanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej;
3) wymiana niesprawnych źródeł światła;
4) utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany;
5) lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii;
6) utrzymanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z umożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych;
7) utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.);
8) wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach;
9) wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy;
10) bieżąca kontrola i utrzymanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających;
11) kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementowa urządzeń sterowania;
12) odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych;
13) prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt. 12;
14) utrzymanie opraw w należytej czystości;
15) w ramach umowy świadczenia usługi oświetlenia drogowego Wykonawca zobowiązuje się do dobudowy nowych bądź wymiany istniejących opraw w ilości do 30 szt. na istniejących sieciach oświetlenia ulicznego będących własnością Wykonawcy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku nie wskazania lokalizacji przez Zamawiającego do początku III kwartału 2022 roku Wykonawca sam podejmie decyzję o wyborze lokalizacji;
16) w przypadku wystąpienia z wnioskiem o zabudowę dodatkowych opraw w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, Zamawiający uzyska zgody właścicieli posesji, na których planuje zabudowę opraw.
5. Dopuszcza się 10 % nieświecących punktów w jednym ciągu drogowym) przy drogach krajowych, wojewódzkich oraz 15 % nieświecących punktów w jednym ciągu drogowym) przy pozostałych drogach – nie dłużej niż przez 7 dni.
6. Wykonywanie prac o charakterze inwestycyjnym, takich jak: dobudowa, modernizacja, demontaż oświetlenia zlecać będzie i określać ich zakres Zamawiający – po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299454,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299454,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299454,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Pl.Powstańców Ślaskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299454,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.