eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneBudowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y



Og³oszenie z dnia 2022-01-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice
oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice
oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98d85a7a-7464-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00017650

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015465/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.23 Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice

1.1.24 Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
oraz ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
1.1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.
1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
1.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
1.4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: RI.271.3.2022
1.5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
1.6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
1.7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzib± w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czê¶æ pierwsza zamówienia - Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice polegaj±ca na rozbudowie szko³y podstawowej o salê sportow± z zapleczem i czê¶ci± dydaktyczn± wraz z instalacjami zewnêtrznymi i wewnêtrznymi.
1.1. Wymiary budynku;
- powierzchnia zabudowy 986,04m2,
- powierzchnia u¿ytkowa 1174,83m3,
- kubatura 7802 m3,
- wysoko¶æ 9,77m
- wymiary budynku 43,51x 23,18 m
- kondygnacje: parter, piêtro,
- rodzaj dachu: nad sal± g³ówn± d¼wigary z drewna klejonego i blacha trapezowa, nad salami dydaktycznymi stropodach ¿elbetowy i papa,
- utwardzenie terenu wokó³ budynku (doj¶cie do budynku, parking na 21 miejsc parkingowych).

1.2. Rodzaje pomieszczeñ: sala gimnastyczna, sale dydaktyczne (5szt), pomieszczenie biblioteczne, hol wej¶ciowy/szatnia, pomieszczenia zespo³ów szatniowo - sanitarnych (2szt.), pomieszczenia higieniczno-sanitarne, pomieszczenia techniczne i magazynowe (w tym kot³ownia z kot³em na pelet).
1.3. Instalacje budynku:
- kanalizacja sanitarna (zewnêtrzna i wewnêtrzna),
- kanalizacja deszczowa ze zbiornikami bezodp³ywowymi,
- wodoci±gowa (wewnêtrzna i zewnêtrzna, przy³±cze, hydrant zewnêtrzny),
- wentylacyjna,
- centralnego ogrzewania (w tym kot³ownia z kot³em na pelet),
- elektryczna (w tym: odgromowa, teletechniczna, fotowoltaiczna oraz prze³o¿enie sieci energetycznej),
- telekomunikacyjna (prze³o¿enie sieci ¶wiat³owodowej),
- d¼wig osobowy (winda).
1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposa¿enie pomieszczeñ w podstawowe meble i przyrz±dy sportowe.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich czê¶ci zamówienia obejmuje równie¿:
- zapewnienie na koszt wykonawcy pe³nej obs³ugi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporz±dzenia wykazu zmian gruntowych oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi równie¿ koszty zwi±zane z odbiorem technicznym robót przez zarz±dców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcê we w³asnym zakresie.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi 36 miesiêcy (kryterium oceny ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy

39160000-1 - Meble szkolne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Czê¶æ druga zamówienia - Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. ¦widnik Ma³y polegaj±ca na rozbudowie i przebudowie budynku zespo³u szkolno-przedszkolnego o salê gimnastyczn± wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±.
2.1. Wymiary budynku:
- powierzchnia zabudowy 783,76m2,
- powierzchnia u¿ytkowa 1020,36m3,
- kubatura 7553,16 m3,
- wysoko¶æ 11,43m
- wymiary budynku 36,83 x 23,36 m
- kondygnacje: parter, piêtro,
- rodzaj dachu: nad sal± g³ówn± d¼wigary z drewna klejonego i blacha trapezowa, nad salami wielofunkcyjnymi stropodach ¿elbetowy i papa,
- utwardzenie terenu wokó³ budynku (doj¶cie do budynku, schody terenowe i pochylnie).
2.2. Wykaz pomieszczeñ:
Parter:
Sala gimnastyczna 364,00m2,
Komunikacja wewnêtrzna 39,67 m2,
Komunikacja wewnêtrzna 6,76 m2,
Magazyn na sprzêt sportowy 21,09 m2,
Pokój trenera 19,80 m2,
Szatnia trenera 6,43 m2,
Sanitariat trenera 6,20 m2,
WC trenera 2,69 m2,
Szatnia ch³opcy 18,60 m2,
£azienka ch³opcy 6,25 m2,
WC ch³opcy 1,59 m2,
Prysznice ch³opcy 9,45 m2,
Prysznice dziewczêta 9,45 m2,
£azienka dziewczêta 6,25 m2,
WC dziewczêta 1,59 m2,
WC dziewczêta 1,59 m2,
Szatnia dziewczêta 17,88 m2,
£azienka dla niepe³nosprawnych 5,97 m2,
Komunikacja wewnêtrzna 26,46 m2,
Klatka schodowa 20,28 m2,
£±cznik 10,28 m2,
Sala wielofunkcyjna 59,96 m2,
Pomieszczenie gospodarcze 9,45 m2,
Pomieszczenie techniczne (kot³ownia) 9,45 m2,
Szatnia dla niepe³nosprawnych 4,86 m2,
WC ch³opcy 1,59 m2,
Pomieszczenie porz±dkowe 4,73 m2.

Piêtro:
Komunikacja wewnêtrzna 36,82 m2,
Sala wielofunkcyjna 61,10 m2,
Sala wielofunkcyjna 55,98 m2,
Przedsionek ³azienka damska 6,41 m2,
£azienka damska 11,23 m2,
Przedsionek ³azienka mêska 6,35 m2,
£azienka mêska 10,87 m2,
Sala wielofunkcyjna 28,85 m2,
£azienka dla niepe³nosprawnych 4,30 m2,
Klatka schodowa 17,04 m2,
£±cznik 10,28 m2,
Sala wielofunkcyjna 59,96 m2,
Zaplecze sali wielofunkcyjnej 18,85 m2.

2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposa¿enie pomieszczeñ w podstawowe meble i przyrz±dy sportowe.
2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ przeniesienie istniej±cego placu zabaw i si³owni napowietrznej w obrêbie tej samej dzia³ki oraz wykonanie odp³ywu kanalizacji sanitarnej ³azienki przedszkola zlikwidowanego w wyniku budowy ³±cznika miêdzy sal± gimnastyczn±, a szko³±.

3. Przedmiot zamówienia dla wszystkich czê¶ci zamówienia obejmuje równie¿:
- zapewnienie na koszt wykonawcy pe³nej obs³ugi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporz±dzenia wykazu zmian gruntowych oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi równie¿ koszty zwi±zane z odbiorem technicznym robót przez zarz±dców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcê we w³asnym zakresie.
4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi 36 miesiêcy (kryterium oceny ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy

39160000-1 - Meble szkolne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

¦rodki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium na ka¿d± czê¶æ, na która sk³ada ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Kwota wadium dla poszczególnych czê¶ci zamówienia wynosi:
Czê¶æ pierwsza (sala w Sobianowicach) - wadium 50.000,00z³ s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych;
Czê¶æ druga (sala w ¦widniku Ma³ym) - wadium 50.000,00z³ s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: 94868900076500010820000040, tytu³em: „Wadium – budowa sal sportowych w ... (wymieniæ sale których dotyczy wadium)”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Dane przelewu powinny identyfikowaæ ofertê, któr± zabezpiecza wniesione wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia wadium winno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu.
4.1. Sposób sporz±dzenia dokumentu wadium musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4.2. Dokument wadium sk³adany jest przez Wykonawcê za po¶rednictwem
Formularza do komunikacji jako za³±cznik (lub razem z ofert± jako za³±cznik do formularza do sk³adania oferty).
4.3. Dokument wadium nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4.4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê termin jego przekazania na ePUAP.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci:
5.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
5.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± .
6. Wadium wniesione w formie porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci:
6.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
6.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± .

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5 oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe
wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia;
2.2. Dokumenty wymagane w pkt 5.11. winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje siê we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ:
1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP,
na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
2. Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani - w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. O¶wiadczenie
stanowi czê¶æ formularza ofertowego.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2 ustawy, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2,5 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.