Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013809/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00017129/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017652 z dnia 2021-03-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.nawrocka@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17106a11-7d96-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013726/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego Ogłoszenie o zamówieniu przekazane do BZP w dniu 23.03.2020 r. o numerze: 521377-N-2020, zawiera informacje o przewidywanym udzieleniu zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp . Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 13.05.2020 r. – Umowa nr 7/2020 z Wykonawcą – firma KŁYS Roboty Drogowe Sp. z o.o., Łagiewniki Nowe ul. Smardzewska, 95-002 Smardzew. Na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – PZP w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 z dnia 29 stycznia 2004 r. - PZP oraz mając na uwadze art. 91 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych, przedmiotem będzie ustalenie warunków umowy w sprawie zamówienia publicznego pn: Zadanie 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.272.3.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021.EN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 81300,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,41 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej na drogach powiatowych (o których mowa w załączniku do zaproszenia pn. WYKAZ DRÓG). Średnia głębokość ubytku – 4,00 cm. Temperatura emulsji asfaltowej, bezpośrednio przed wbudowaniem nie może być wyższa niż 70°C. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu min. remontera – patcher w ilości min. 1 szt.2. Zlecenia realizacji prac będą kierowane do Wykonawcy na piśmie, sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo zobowiązany będzie wskazać Wykonawcy lokalizację ubytków do wypełnienia, z dokładnym jej opisem (np. strona jezdni, numer posesji, skrzyżowanie itp.), wymagany do wbudowania tonaż oraz termin wykonania zlecenia częściowego, a Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do realizacji prac w terminie 6 tygodnia od daty podpisania umowy lub do wyczerpania środków finansowych.3. Każdorazowo po zakończeniu prac na wyznaczonym odcinku drogi Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz przekazać raport z wykonanych prac zawierający, w szczególności: obmiar wykonanych robót z podziałem wg. numerów poszczególnych dróg, zgodnie z oznakowaniem naprawionych ubytków w terenie oraz wraz z opisem ich lokalizacji. Zatwierdzone przez Zamawiającego zestawienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, stanowić będzie podstawę do wypłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia częściowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych powiatu zgierskiego” D.05.03.17 – załącznik do zaproszenia.5. Szacunkowe ilości zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi, lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi bądź mechaniczne frezowanie - 48,75 ton.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego.7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie.8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż.9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 12 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady równa jest okresowi gwarancji jakości. Każdorazowo okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia następnego po odbiorze bez uwag, częściowej realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zgodnie z art. art. 29 ust. 3a z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) mając na względzie art. 91 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych zgodnie z którymi: „Do umów w sprawie zamówienia publicznego oraz umów ramowych, o których mowa w ustawie uchylanej (…), zawartych przed dniem 1 stycznia 2021 r. (…) stosuje się przepisy dotychczasowe” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia:1) oznakowanie miejsca robót;2) oczyszczenie nawierzchni;3) skropienie nawierzchni emulsją i grysami;4) uporządkowanie terenu budowy;5) demontaż tymczasowego oznakowania.11. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 10 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności:1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;3) innych dokumentów np. zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.12. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 10 powyżej skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie.13. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 powyżej , Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej na drogach powiatowych (o których mowa w załączniku do zaproszenia pn. WYKAZ DRÓG). Średnia głębokość ubytku – 4,00 cm. Temperatura emulsji asfaltowej, bezpośrednio przed wbudowaniem nie może być wyższa niż 70°C. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu min. remontera – patcher w ilości min. 1 szt.2. Zlecenia realizacji prac będą kierowane do Wykonawcy na piśmie, sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo zobowiązany będzie wskazać Wykonawcy lokalizację ubytków do wypełnienia, z dokładnym jej opisem (np. strona jezdni, numer posesji, skrzyżowanie itp.), wymagany do wbudowania tonaż oraz termin wykonania zlecenia częściowego, a Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do realizacji prac w terminie 6 tygodnia od daty podpisania umowy lub do wyczerpania środków finansowych.3. Każdorazowo po zakończeniu prac na wyznaczonym odcinku drogi Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz przekazać raport z wykonanych prac zawierający, w szczególności: obmiar wykonanych robót z podziałem wg. numerów poszczególnych dróg, zgodnie z oznakowaniem naprawionych ubytków w terenie oraz wraz z opisem ich lokalizacji. Zatwierdzone przez Zamawiającego zestawienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, stanowić będzie podstawę do wypłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia częściowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych powiatu zgierskiego” D.05.03.17 – załącznik do zaproszenia.5. Szacunkowe ilości zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi, lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi bądź mechaniczne frezowanie - 81,25 ton. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego.7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie.8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż.9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 12 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady równa jest okresowi gwarancji jakości. Każdorazowo okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia następnego po odbiorze bez uwag, częściowej realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zgodnie z art. art. 29 ust. 3a z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) mając na względzie art. 91 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych zgodnie z którymi: „Do umów w sprawie zamówienia publicznego oraz umów ramowych, o których mowa w ustawie uchylanej (…), zawartych przed dniem 1 stycznia 2021 r. (…) stosuje się przepisy dotychczasowe” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia:1) oznakowanie miejsca robót;2) oczyszczenie nawierzchni;3) skropienie nawierzchni emulsją i grysami;4) uporządkowanie terenu budowy;5) demontaż tymczasowego oznakowania.11. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 10 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności:1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;3) innych dokumentów np. zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.12. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 10 powyżej skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie.13. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 powyżej , Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej na drogach powiatowych (o których mowa w załączniku do zaproszenia pn. WYKAZ DRÓG). Średnia głębokość ubytku – 4,00 cm. Temperatura emulsji asfaltowej, bezpośrednio przed wbudowaniem nie może być wyższa niż 70°C. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu min. remontera – patcher w ilości min. 1 szt.2. Zlecenia realizacji prac będą kierowane do Wykonawcy na piśmie, sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo zobowiązany będzie wskazać Wykonawcy lokalizację ubytków do wypełnienia, z dokładnym jej opisem (np. strona jezdni, numer posesji, skrzyżowanie itp.), wymagany do wbudowania tonaż oraz termin wykonania zlecenia częściowego, a Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do realizacji prac w terminie 6 tygodnia od daty podpisania umowy lub do wyczerpania środków finansowych.3. Każdorazowo po zakończeniu prac na wyznaczonym odcinku drogi Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz przekazać raport z wykonanych prac zawierający, w szczególności: obmiar wykonanych robót z podziałem wg. numerów poszczególnych dróg, zgodnie z oznakowaniem naprawionych ubytków w terenie oraz wraz z opisem ich lokalizacji. Zatwierdzone przez Zamawiającego zestawienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, stanowić będzie podstawę do wypłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia częściowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych powiatu zgierskiego” D.05.03.17 – załącznik do zaproszenia.5. Szacunkowe ilości zamówienia:Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową na terenie gminy Głowno i miasta i gminy Stryków: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi, lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi bądź mechaniczne frezowanie - 32,5 ton. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego.7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie.8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż.9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 12 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady równa jest okresowi gwarancji jakości. Każdorazowo okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia następnego po odbiorze bez uwag, częściowej realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zgodnie z art. art. 29 ust. 3a z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) mając na względzie art. 91 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych zgodnie z którymi: „Do umów w sprawie zamówienia publicznego oraz umów ramowych, o których mowa w ustawie uchylanej (…), zawartych przed dniem 1 stycznia 2021 r. (…) stosuje się przepisy dotychczasowe” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia:1) oznakowanie miejsca robót;2) oczyszczenie nawierzchni;3) skropienie nawierzchni emulsją i grysami;4) uporządkowanie terenu budowy;5) demontaż tymczasowego oznakowania.11. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 10 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności:1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;3) innych dokumentów np. zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.12. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 10 powyżej skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie.13. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 powyżej , Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29995,88
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29995,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29995,88
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KŁYS Roboty Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382839614
7.3.3) Ulica: Smardzewska 5
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Nowe, Smardzew
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KŁYS ROBOTY DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KŁYS ROBOTY DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29995,88
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49993,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49993,13
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49993,13
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KŁYS Roboty Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382829614
7.3.3) Ulica: Smardzewska 5
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Nowe, Smardzew
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49993,13
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19997,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19997,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19997,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KŁYS Roboty Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382829614
7.3.3) Ulica: Smardzewska 5
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Nowe, Smardzew
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19997,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.