Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017716 z dnia 2021-03-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów – z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.8.) Numer faksu: 087 732 62 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów – z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513a905e-6619-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów - z podziałem na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Smart Parking – zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku” współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i budżetu państwa w ramach konkursu dotacji Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju pn. „HUMAN SMART CITIES. Inteligentne miasta współtworzone przez mieszkańców”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005365/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237350,81 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia części 1 - "Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - ul. Małeckich ", obejmuje:a) zabezpieczenie placu budowy,b) opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,c) wykonanie robót przygotowawczych,d) zabezpieczenie istniejącej zieleni,e) wykonanie robót rozbiórkowych,f) wymianę nawierzchni ścieralnej jezdni,g) wymianę istniejącej barierki ozdobnej,h) wdrożenie stałej organizacji ruchu,i) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,j) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,- oświadczenia kierownika budowy,- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,- protokół,- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,k) odtworzenie zniszczonych nawierzchni do stanu pierwotnego,l) inne roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 73832,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia części 2 - " Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - ul. Grodzieńska", obejmuje:a) zabezpieczenie placu budowy,b) opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,c) wykonanie robót przygotowawczych,d) zabezpieczenie istniejącej zieleni,e) usunięcie drzew wraz z wykonaniem nowych nasadzeń zastępczych,f) wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych,g) ułożenie rur osłonowych,h) wymianę nawierzchni ścieralnej jezdni,i) wykonanie progu wyspowego,j) przestawienie słupów oświetleniowych,k) przestawienie ogrodzenia,l) wykonanie nawierzchni zatok postojowych oraz ciągów pieszych,m) wdrożenie stałej organizacji ruchu,n) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,o) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,- oświadczenia kierownika budowy,- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,- protokół odbioru,- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.p) odtworzenie zniszczonych nawierzchni do stanu pierwotnego,r) inne roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 163518,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w części 1, do upływu terminu składania ofert, wpłynęła jedna oferta, wykonawcy Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o., ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk. Cena oferty (131 610,00 zł brutto), przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (90 813,90 zł brutto) i kwoty tej nie może zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131610,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131610,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481547146
7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.