Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz z³omowanie starych tablic na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bochni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BOCHEÑSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Bochni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660565
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 31
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kuznar@powiat.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/spbochnia
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz z³omowanie starych tablic na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bochni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e123158-74fb-4a75-ba0a-0cf968cc4e13
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00017949
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00015007/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-bochnia.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-bochnia/demand/190328/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja jest elektroniczna za pomoc± platformy eZamawiaj±cy dostêpna pod adresem https://powiat-bochnia.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-bochnia/demand/190328/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim elektronicznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://powiat-bochnia.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-bochnia/demand/190328/notice/public/details poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
3. Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion±, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze s±dowym lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobê umocowan± (na podstawie pe³nomocnictwa) przez osoby uprawnione, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem https://powiat-bochnia.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-bochnia/demand/190328/notice/public/details
4. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
6. Wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Platformie Zakupowej, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
9. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., ; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Bocheñski, ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia.
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@powiat.bochnia.pl
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
2. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
1)Dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych
2)Sprostowania danych osobowych
3)Ograniczenia przetwarzania danych osobowych
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz z³omowanie starych tablic na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bochni
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
1) Kryterium I – Cena (C) – waga 60 %
2) Kryterium II - Okres udzielonej gwarancji (G) - waga 40 %
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp,
Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, tj. otrzyma
najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie, licencje, koncesje lub inny dokument potwierdzaj±cy np. za¶wiadczenie o Wpisie do Rejestru Przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marsza³ka Województwa, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(tj. Dz.U. z 2024 poz. 1251) lub wydane na podstawie poprzednich przepisów w/w ustawy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.594 t.j. z dnia 2024.04.18), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca ma wpis do Rejestru Przedsiêbiorców
produkuj±cych tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym,
prowadzonego przez Marsza³ka Województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100)2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2024r. poz. 419).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto nr 41 8591 0007 0080 0200 0073 0024 nr rachunku z dopiskiem „Wadium – „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz z³omowanie starych tablic na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bochni”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy P.z.p
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Powiat Bocheñski – Starostwo Powiatowe w Bochni, ul. Kazimierza
Wielkiego 3, 32-700 Bochnia.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) W tre¶ci gwarancji powinien byæ wskazany adres poczty elektronicznej gwaranta lub porêczyciela na który zostanie przekazane o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w szczególno¶ci w zakresie:1) zmian przepisów prawa na podstawie których realizowana jest umowa,
2) wyst±pienia si³y wy¿szej,
3) zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego istotnej dla realizacji umowy
4) zmiany warto¶ci wynagrodzenia brutto umowy okre¶lonego w § 2 ust. 2, w przypadku:
a) wprowadzenia lub zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT (poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT na us³ugê objêt± umow±)
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
e) zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy o którym mowa w § 2 w przypadku gdy wska¼nik pó³rocznego wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³aszany po zakoñczeniu I pó³rocza 2025 roku w komunikacie Prezesa GUS na stronie internetowej https://stat.gov.pl wyniesie co najmniej 5%.
f)Przez zmianê wynagrodzenie rozumie siê zarówno jego podwy¿szenie, jak i obni¿enie, w zale¿no¶ci od wzrostu lub obni¿enia cen, o których mowa w pkt.e powy¿ej, wzglêdem ceny przyjêtej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
Zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-bochnia.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-bochnia/demand/190328/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-18
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
wiêcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych oraz opon w 2025 roku
- "Us³ugi zwi±zane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Rad³ów "
- ZRÊBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJ¡CYCH BIODEGRADACJI O KODZIE 20 02 01 W POSTACI GA£ÊZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbieranie i zagospodarowanie zamieszanych/resztkowych odpadów komunalnych z prasokontenera o pojemno¶ci 19 m3 z terenu UWM w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomo¶ci Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Transport i zagospodarowanie osadów ¶ciekowych wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni ¦cieków Komunalnych w Podrzeczu
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.