Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W £ÊCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78ae822e-5209-4384-9dbc-c67fd0772f2f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00018002
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00001872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug transportu medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78ae822e-5209-4384-9dbc-c67fd0772f2f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ - DZ / 1 / 2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy ¿±da okre¶lonej etykiety lub wskazuje maj±ce zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety ¶rodowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz SP ZOZ w £êcznej w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany i wyszczególniony w za³±czniku nr 2 stanowi±cym szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaj± odrzucone oraz gdy Wykonawca nie bêdzie podlega³ wykluczeniu z postepowania.
17.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i norma emisji spalin.
17.2.1. Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „cena (C)” – 60 pkt., oferty bêdzie wzór:
C = ( Cmin : Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana za kryterium „cenê”,
Cmin – najni¿sza cena w¶ród ofert nie podlegaj±ca odrzuceniu i wykluczeniu Wykonawcy Cbad - cena oferty badanej
17.2.2. Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „norma emisji spalin (NES )” – 40 pkt., oferty bêdzie norma emisji spalin do ¶rodowiska dla dwóch pojazdów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oferty.
Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie nastêpuj±cych zasad:
0 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 5 lub ni¿sz±;
20 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 6 lub wy¿sz±.
Przyznane punkty w ramach kryterium „norma emisji spalin” sumuj± siê dla dwóch pojazdów.
NES = NES1 + NES2
Gdzie:
NES1- pojazd nr 1
NES2- pojazd nr 2
Uwaga! W przypadku:
- nie wskazania przez Wykonawcê „normy emisji spalin” w formularzu ofertowym – Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, jako niezgodn± ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia;
Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± przyznane na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Po = C + NES
gdzie we wzorach:
Po - ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie
C - punkty za kryterium „cenê”,
NES - punkty za kryterium „norma emisji spalin”
Maksymalna ilo¶æ punktów 100 pkt=100%
Wybrana zostanie oferta Wykonawcy, która uzyska³a najwy¿sz± sumê punktów (%) za kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
21.1. O udzielenie zamówienia mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp i art. 7 ust. 1, Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na zasadach okre¶lonych w pkt. 15 i 20 SWZ, oraz spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp,21.2. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce;
21.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
21.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
21.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
21.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
21.2.4.1. W zwi±zku z obowi±zkiem art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, je¿eli wykonanie us³ugi bêdzie polegaæ na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, . w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug transportowych.
Sposób realizacji tego obowi±zku opisuj± kolejne ustêpy niniejszego paragrafu, zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp.
21.2.4.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê min. minimum jednego lekarza oraz jedn± pielêgniarkê /ratownika medyczny posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug medycznych wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, oraz wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia publicznego.
21.2.4.3. Wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest do dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp, w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
21.2.4.4. W celu weryfikacji spe³nienia wymogu, o którym mowa w ust. 21.2.4.1, ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ stosowne o¶wiadczenia lub za¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie wymogu wskazanego w ust. 21.2.4.2.
21.2.4.5. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê dokumentów wskazanych w ust. 21.2.4.2 z pracownikami wykonuj±cymi ww. czynno¶ci okre¶lone w ust. 21.2.4.2. powy¿ej, w terminie wskazanym w ust. 21.2.4.4 bêdzie traktowane jak niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników wykonuj±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê.
21.2.4.6. Za niedope³nienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych ww. czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu kodeksu pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê obowi±zuj±cych w dacie stwierdzenia przez Zamawiaj±cego niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych ww. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia na podstawie ww. umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowej sprawie oraz liczby miesiêcy w okresie realizacji w/w umowy o zamówienie publiczne, w których nie dope³niono przedmiotowego wymogu – za ka¿d± osobê.
21.2.4.7. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwowa Inspekcjê Pracy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 22.1. W zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedk³ada wraz z ofert±:
22.1.1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy-zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4 do SWZ
22.1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 22.2. W zakresie wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
22.2.1. Wykaz o zatrudnieniu osób tj. minimum jeden lekarz oraz jedna pielêgniarka /ratownik medyczny posiadaj±cy odpowiednie kwalifikacje i jest/bêdzie zatrudniony na podstawie umowy o pracê zgodnie z art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r.poz. 1510, 1700,2140, z 2023 r. poz. 240.) - za³±cznik Nr 7 do SWZ
22.2.2. Aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± prowadzonego przez Wojewodê.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
23. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±;23.1. Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi
23.2. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, odrzuci ofertê zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 2 c).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
12.15. Do oferty winny byæ do³±czone:12.15.1. Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ).
12.15.2. Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi.
Brak powy¿szych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie
12.15.3. Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu podmiotu sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów
12.15.4. Do oferty winny byæ do³±czone wszystkie o¶wiadczenia stanowi±ce za³±cznik: Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, je¿eli dotycz± niniejszej specyfikacji.
12.15.5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
21.3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.21.4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy- wzór stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
21.5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik Nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci zmianê istotnych postanowieñ niniejszej umowie w zakresie:
a) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: zaistnienia okoliczno¶ci istotnych maj±cych wp³yw na zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e konieczno¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy;
b) si³y wy¿szej, maj±cej istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
c) zmiany zasad lub kwot dofinansowania ¶rodkami pochodz±cymi z Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy -w odniesieniu do projektów wspó³finansowanych z tych¿e ¶rodków;
d) zmian asortymentu dostawy;
e) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
... cd paragraf 11 projektu umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-14
INNE PRZETARGI Z £ÊCZNEJ
wiêcej: przetargi w £êcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materia³u biologicznego z siedziby Zamawiaj±cego do miejsca docelowego
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o. o.
- Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
- Us³ugi transportu sanitarnego pacjentów
- ¦wiadczenie us³ug przewozu zw³ok lub szcz±tków ludzkich na zlecenie Prokuratora lub przedstawiciela Policji, na obszarze dzia³ania Prokuratury Okrêgowej w Warszawie.
- DZP.271.4.2025 US£UGI TRANSPORTU SANITARNEGO
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.