Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Miasta Głowno od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 15
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glowno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Miasta Głowno od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57deda4-8566-4713-ac4a-bd54ddc0dab2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045895/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Miasta Głowno od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca zaproszony do negocjacji jest właścicielem całej sieci doprowadzającej zasilanie do punktów oświetleniowych oraz większości punktów oświetleniowych i nie wyraził zgody na ingerencję innego podmiotu w swoją sieć. Podstawa prawna art 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341527,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania za wynagrodzeniem czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, będących w posiadaniu Wykonawcy i Zamawiającego, w celu utrzymania ich w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi przepisami. Określenie obszaru i ilości opraw oświetleniowych zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
2. Wykonawca prowadzić będzie eksploatację urządzeń oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami poprzez:
- planowe czynności eksploatacyjne, a w szczególności:
- przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej,
- oględziny tras linii napowietrznych i kablowych,
- przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni,
- malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych,
- wymianę opraw o złym stanie technicznym,
- pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami,
- kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia,
- awaryjne czynności, a w szczególności:
- wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania,
- naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli,
- naprawę zerwanych przewodów,
- wymianę źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów,
- wymianę uszkodzonych i połamanych słupów,
- wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych drzwiczek wnękowych latarni,
- likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego,
- okresowe kontrole stanu oświetlenia przeprowadzane wspólnie przez Strony w terminach wzajemnie uzgodnionych,
- prace nie wymienione w § 2 ppkt. b jak w szczególności:
- wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych (w przypadku oświetlenia wydzielonego),
- wymiana niestandardowych elementów oświetlenia (projektory, oprawy LED, oprawy specjalne itp.),
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462593855
7.3.3) Ulica: Garbarska 21A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432502,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obwodów oświetleniowych pozostających na majątku Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na okres 12 miesięcy
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.