eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżWykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Podanin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podanin 65

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 282 98 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a42d6f5d-2d90-4a27-8955-664caf673320

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00341704/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia, obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - usługi w zakresie sprzątania

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 109408,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – usługi w zakresie utrzymania otoczenia biura, prace gospodarcze i obsługa środków transportowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 237812,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert złożono trzy oferty, z których zostały odrzucone.
Wobec powyższego Zamawiający informuje także o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części I - usług w zakresie sprzątania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W sytuacji, w której wszystkie złożone oferty zostały odrzucone postępowanie o udzielenie zamówienia stało się bezprzedmiotowe, ponieważ nie może zostać
osiągnięty jego cel w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert złożono jedną ofertę, która została odrzucona.
Wobec powyższego Zamawiający informuje także o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części II - usług w zakresie utrzymania otoczenia
biura, prac gospodarczych i obsługi środków transportowych na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu została złożona oferta przez firmę: Marcin Bednarek MARTIN GREEN Zagospodarowanie Terenów Zielonych i Odśnieżanie Dolnik 4/1 64-965
Okonek na formularzu dedykowanym dla innego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego przez innego Zamawiającego. Za wykonanie
usług pt. "Utrzymanie czystości w budynku biurowym oraz leśnej klasie w roku 2025"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.