eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na drogach nr 4260W i 4256W - w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na drogach nr 4260W i 4256W – w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.powiatwegrowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na drogach nr 4260W i 4256W – w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-818acc9e-5c0d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003740/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na drogach nr 4260W i 4256W

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312822/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 22.11.2021r wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00279144/01 oraz na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 07.12.2021r godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z wypełnieniem ustawowej przesłanki, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.23.2021.EU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy skrzyżowania ulicy Przemysłowej i Bohaterów Warszawy w Węgrowie, znajdującego się na działkach ewidencyjnych nr 5674/2, 5888.
1.1. Zakres inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania ulic Przemysłowej i Bohaterów Warszawy wraz z wykonaniem modernizacji kanalizacji deszczowej, w zakresie odwodnienia drogi oraz wykonaniem kanału technologicznego. Dokumentacja ma zostać wykonana wraz z kalkulacjami kosztów realizacji zadania, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem wszystkich koniecznych decyzji administracyjnych i uzgodnień umożliwiających realizację zadania w tym uzyskanie przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ pozwolenia na budowę.
1.2. W zakres robót przedmiotowego opracowania wchodzą między innymi:
 przebudowa skrzyżowania ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy –
z utrzymaniem istniejącego układu wlotów,
 wykonanie nowej nawierzchni w zakresie objętej projektem,
 wykonanie podbudowy w miejscu przekopów/wykopów,
 ułożenie żółtych płytek ostrzegawczych na dojściach do przejść dla pieszych,
 odwodnienie skrzyżowania poprzez korektę liczby wpustów oraz ich płożenia,
 połączenie studni wpustów do istniejącego kanału deszczowego,
 budowę kanału technologicznego - Zastrzega się możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z budowy kanału technologicznego na etapie realizacji, po wcześniejszym uzyskaniu dokumentów potwierdzających możliwość zwolnienia z obowiązku budowy.
 wykonanie stałej organizacji ruchu, obejmującej: wykonanie oznakowania pionowego przejść dla pieszych, doświetlenie 3 przejść dla pieszych, oznakowanie poziome chemoutwardzalne (przejścia dla pieszych pasy biało-czerwone),
 podłączenie do sieci elektroenergetycznej latarni doświetlających przejścia dla pieszych.
 na czas budowy należy uwzględnić zabezpieczenie istniejącej zieleni.
1.3. W obrębie prac budowlanych znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: elektryczna, teletechniczna, gazowa oraz wodociągowa.
1.4. Przewiduje się regulację sytuacyjno-wysokościową wszystkich elementów poszczególnych sieci, które będą znajdowały się w kolizji z wykonywanymi nawierzchniami, a w razie konieczności wymiany ich na nową. O wykonywanych pracach Wykonawca powiadomi gestorów sieci i wykona je zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi.
1.5. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach.
1.6. Dla podanego wyżej zakresu Wykonawca przygotuje dokumentację projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem wszystkich koniecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację zadania.
1.7. Po podpisaniu umowy Wykonawca wystąpi do Zamawiającego celem wspólnego wykonania inwentaryzacji w terenie (wraz z dokumentacją fotograficzną) i omówienia zakresu prac. Wykonawca przygotuje projekty budowlano-wykonawcze wraz z projektem tymczasowej i stałej organizacji ruchu oraz wprowadzi uzgodnioną i zatwierdzoną organizację ruchu na czas prowadzenia prac, umożliwiającą wjazdy gospodarcze, dojścia i dojazdy do posesji i budynków.
1.8. Projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu należy zaopiniować w Komendzie Powiatowej Policji w Węgrowie oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Powiatowych w Węgrowie. Wykonawca zobligowany jest w terminie co najmniej 7 dni przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu zawiadomić pisemnie Zarząd Dróg Powiatowych o zamiarze wprowadzenia czasowej organizacji ruchu oraz o zamiarze wprowadzenia docelowej zmiany stałej organizacji ruchu.
1.9. Działając z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i opinie oraz ostateczne decyzje m. in.: niezbędne decyzje, opinie administracyjne wymagane przed złożeniem wniosku do zgłoszenia robót/ pozwolenia na budowę.
1.10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. WIKRUSZ Adam Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140482520

7.3.3) Ulica: Orzeszowska 5

7.3.4) Miejscowość: Miedzna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-106

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.