Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464690/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00474326/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00474703/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00474737/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00482377/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, w ramach realizacji projektu ,, Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 326303091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mszczepanska@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/134333/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, w ramach realizacji projektu ,, Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c0680b5-740f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Zakup wyposażenia dla MGW w Zabrzu, w ramach realizacji projektu „Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Zadanie współfinansowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/51/MGW/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa 40 szt. parasoli, o następującej specyfikacji:Kształt czaszy: oktagon.
Czasza - rodzaj materiału : poliester, możliwa jest opcja poliester-płótno.
Czasza - gramatura materiału : min. 240 g/m².
Czasza - ochrona UV: TAK. Stelaż - rodzaj materiału : stal.
Wymiary czaszy : 4 x 4 m.
Wymagany obrót parasola o 360 °.
Kolor materiału – czerwony – 20 szt.
Kolor materiału – czarny - 20 szt.
Nadruk – kolor biały.
Tekst nadruku – Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
Elementy towarzyszące:
- podstawa betonowa min.70 kg (podstawa jezdna, umożliwiająca łatwiejszy transport parasola)
- system łatwego otwierania, tak aby jedna osoba była w stanie złożyć i rozłożyć parasol.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39295100-7 - Parasole przeciwsłoneczne
4.5.5.) Wartość części: 89625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa barierek ochronnych przenośnych lekkich oraz ciężkich1) 100 szt. Barierek ochronnych przenośnych lekkich wykonanych z rur i prętów stalowych. Ocynkowane ogniowo lub malowane farba podkładową. Posiadające specjalne zaczepy uniemożliwiają niepożądany demontaż.
Wymiary: wysokość 1100 mm, długość 2100mm.
2) 30 szt. Barierek ochronnych przenośnych ciężkich wykonanych z rur i prętów stalowych o grubych przekrojach, posiadających specjalne zaczepy uniemożliwiające niepożądany demontaż.
Wymiary: wysokość 1100mm, długość 2000mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928300-1 - Bariery ochronne
4.5.5.) Wartość części: 66735,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.3) Ulica: Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.3) Ulica: Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 8/TP/I/25 DZIERŻAWA SYSTEMU DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ANALIZATOR PODSTAWOWY BECK-UP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- LEASING OPERACYJNY ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH
- Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Użyteczność publiczna - etap II z podziałem na zadania: zadanie 1 i zadanie 4
- Sukcesywna dostawa wzorców jednopierwiastkowych.
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.