Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych w 2022 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZS Reszel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510926151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Reszel
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Izabela.Dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs.reszel.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ogloszenia.publicomat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych w 2022 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8524c9bd-90be-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie dotyczy obsługi ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3):
Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku.
Opis:
1) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2861,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2861,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2861,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw i Auto Myjnia MARCIN FILIPCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421616423
7.3.4) Miejscowość: Reszel
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PALIW I AUTO MYJNIA MARCIN FILIPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PALIW I AUTO MYJNIA MARCIN FILIPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2861,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wskazanie dokonane przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie w trybie art. 41 ustawy Pzp również na rzecz następujących
jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego:
1) Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1,
2) Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20,
3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. J. Pawła II, ul. Klonowa 2b,
4) Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21,
5) Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3.
Każda z sześciu jednostek podpisała odrębną umowę z wybranym wykonawcą - we własnym imieniu i na własną rzecz.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano pod numerem: 2021/BZP 00182477/01 z dnia 2021-09-16.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
- 03/ZP/2025 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.