Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00035271/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00053377/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla MSN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@artmuseum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla MSN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf4c043f-c0d8-428b-bcec-314011c3cf12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://artmuseum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne opisano w SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych w treści SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MSN/02/PU/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wyposażeniem dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - OPZ oraz projektowane postanowienia umowy, będące załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w następującym zakresie:a) 30 sztuk laptopów
b) 30 sztuk stacji dokujących
c) 30 sztuk myszek bezprzewodowych
d) 30 sztuk klawiatur bezprzewodowych
e) 30 sztuk torby na laptopa
f) 30 sztuk podstawka pod laptopa
g) 20 sztuk monitorów biurowych 27”
h) 30 sztuk listw antyprzepięciowych
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub w częściach, maksymalnie jednak w powyżej określonym zakresie. Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na laptopy i stacje graficzne All in One (G1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji dla monitorów biurowych (G2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego (laptopów, stacji dokujących) o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w § 7 ust. 1. lit. d. SWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w § 7 ust. 1 lit. d. SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ „Formularz ofertowy” w tab. I winien wpisać linki do stron internetowych producentów sprzętu (wraz z podaniem dokładnej lokalizacji na takiej stronie), na których są dostępne:a) karty katalogowe producenta dla oferowanego sprzętu, zawierające informacje techniczne umożliwiające potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z wymogami określonymi w OPZ,
b) potwierdzenie, że urządzenia posiadają oznakowanie i zgodność z normą CE (Conformité Européenne),
c) certyfikat MIL-STD 810H dla oferowanego laptopa wystawiony przez niezależne akredytowane laboratorium testowe,
d) najnowsze sterowniki i aktualizacje.
2. Jeżeli na stronie internetowej producenta danego sprzętu wskazanej przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ „Formularz ofertowy” nie ma informacji potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą poniższe przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
− materiały/katalogi/opisy/foldery w języku polskim (lub z tłumaczeniem na język polski) z danymi technicznymi producenta potwierdzającymi parametry i wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ) i w ust. 1 powyżej – z przedłożonych materiałów w sposób jednoznaczny powinno wynikać, której pozycji konkretnie dotyczą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne lub podany przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym” link nie działa Zamawiający informuje, iż przewiduje wezwanie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust 2 ustawy Pzp, pod warunkiem, że przedmiotowy środek dowodowy nie służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w § 7 ust 1 lit. d. – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
2. W celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu opisanych w § 7 a SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi czy dostawy wykonają̨ poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy w sposób jednoznaczny wskażą jaki zakres dostaw i usług będą wykonywać, tak aby było możliwe jednoznaczne określenie zakresu realizowanego dla danego Wykonawcy występującego wspólnie.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenia tych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ oraz zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeśli dotyczy),
6. Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).
7. Dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w jednej z form, o których mowa w § 11 ust. 2 pkt 2-4 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ;
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 130, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Bank PKO SA nr 71 1240 6292 1111 0011 2848 2480 z dopiskiem „Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla MSN - MSN/02/PU/2025”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w § 7 ust. 1. lit. d. SWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnieW przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi czy dostawy wykonają̨ poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy w sposób jednoznaczny wskażą jaki zakres dostaw i usług będą wykonywać, tak aby było możliwe jednoznaczne określenie zakresu realizowanego dla danego Wykonawcy występującego wspólnie.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy).
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami wprost wskazanymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w przypadku:a) wystąpienia konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy (w tym w zakresie prawa opcji) przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych w OPZ rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy w zakresie zmian technologicznych lub zmiany terminu realizacji zamówienia;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, a obowiązek zmiany umowy będzie wynikał wprost z przepisów wprowadzających powyższe zmiany, w takim przypadku Umowa może ulec zmianie w zakresie i na zasadach przewidzianych w tych przepisach;
c) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy (w tym w zakresie prawa opcji). W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego Przedmiotem Umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia;
d) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy, które zostanie obliczone jako suma wynagrodzenia netto Wykonawcy oraz wartości podatku VAT według stawki w chwili wystawienia faktury;
f) gdy, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w takim przypadku Strony mogą zmienić warunki Umowy w stopniu odpowiadającym zmianom wprowadzonym w umowie pomiędzy Zamawiającym a inna niż Wykonawca stroną.
2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany Umowy: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób uprawnionych do realizacji Umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Mój potencjał - Moja przyszłość. Rozwój edukacji w Gminie Żurawica" zakup i dostawa sprzętu ICT"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
- Zakup pomocy w ramach projektu "Lepsze szanse edukacyjne uczniów i uczennic w Gminie Wierzchlas"
- GUM2025ZP0006 - Dostawa oprogramowania radiologicznego - Chmurowej Platformy Badawczej przeznaczonej do wspierania procesów polegających na gromadzeniu i wymianie informacji o zdarzeniach medycznych
- Zakup sprzętu informatycznego - Projekt UMO-2023/51/B/ST9/00943
- Dostawa pomocy naukowych do placówek oświatowych z Gminy Smętowo Graniczne w ramach projektów pt. "Akademia Smętowska 2" oraz "Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.