eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewRemont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej Nr S17 do mostu na rzece Świder



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej Nr S17 do
mostu na rzece Świder

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/349213

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej Nr S17 do
mostu na rzece Świder

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eb62007-f776-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035337/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej S17 do mostu na rzece Świder

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230450/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
a) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni:
 Wykonanie robót przygotowawczych poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, wykonanie koryta pod nową
nawierzchnię jezdni,
 Wykonanie nowej warstwy mrozoodpornej z piasku o grubości 20 cm na całym odcinku,
 Wykonanie stabilizacji cementowo – piaskowej o grubości 15 cm na całym odcinku,
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31 mm o grubości 22 cm na całym
odcinku
 Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P o grubości 10 cm na całym odcinku,
 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W PMB o grubości 6 cm na całym odcinku,
 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S PMB o grubości 4 cm na całym odcinku,
 Należy wykonać nawierzchni jezdni o kształcie daszkowym o pochyleniu poprzeczny wynoszącym 2%,
 UWAGA: Zamawiający wymaga, aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,
 UWAGA: Roboty budowlane należy prowadzić po opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu Czasowej Organizacji
Ruchu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jej opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie.
 UWAGA: Należy wykonać połączenie między warstwowe emulsją asfaltową
b) Wykonanie na całym odcinku (pomijając miejsca występowania chodnika) po obu stronach jezdni opornika 12 cm x 25 cm
x 100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 betonowego,
c) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego o grubości 12 cm stabilizowanego
mechanicznie,
d) Profilowanie rowów na całym odcinku zgodnie z dokumentacją,
e) Wykonanie zajazdów indywidualnych i publicznych o konstrukcji z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce
cementowo piaskowej o grubości 3 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie
o grubości 20 cm, w przypadku wystąpienia przepustu należy wykonać zasypkę z piasku
f) Wykonanie zatoki autobusowej zgodnie z konstrukcją wskazaną w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni,
g) Wykonanie chodnika (peronu):
 Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika tj. krawężnika, obrzeży, płytek chodnikowych, kostki
 Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone, przy czym
współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0.
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm
 Wykonanie nawierzchni chodnika na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 3 cm,
 Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Holland o grubości 6 cm,
 Od strony nawierzchni jezdni należy ustawić nowe krawężniki 15 x 30 x100 cm kamienne na ławie z oporem z betonu
cementowego C12/15 betonowego na krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 16 cm od strony
nawierzchni jezdni
 W pozostałych miejscach tj. innych niż przy nawierzchni jezdni należy ustawić nowe obrzeża uliczne 8 X 30 x 100 cm na
ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony
nawierzchni chodnika,
 Od strony nawierzchni jezdni należy na całej szerokości peronu wykonać płytki żółte z wypustkami oraz płytki uszorstnione
h) Wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu
 Oznakowanie pionowe należy wymienić na nowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, przy czym znaki muszą
posiadać aprobatę techniczną, być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie
szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa i warunków ich
umieszczenia na drogach lub posiadać certyfikat CE potwierdzający spełnienie normy PN-EN 12899-1:2010, materiały na
lica znaków powinny spełniać wymagania zgodne z PN-EN 1289-1:2010.
 Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej strukturalnej z użycie kulek szklanych dobrze przyczepnej do podłoża zgodni z załączoną organizacją ruchu. Materiał nakładany warstwą o grubości 30,
- 5,0 mm
 Wykonawca po wprowadzeniu organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera
ruchu,
i) Zagospodarowanie pasa drogowego pasami zieleni
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej
1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
a) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni:
 Wykonanie robót przygotowawczych poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, wykonanie koryta pod nową
nawierzchnię jezdni,
 Wykonanie nowej warstwy mrozoodpornej z piasku o grubości 20 cm na całym odcinku,
 Wykonanie stabilizacji cementowo – piaskowej o grubości 15 cm na całym odcinku,
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31 mm o grubości 22 cm na całym
odcinku
 Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P o grubości 10 cm na całym odcinku,
 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W PMB o grubości 6 cm na całym odcinku,
 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S PMB o grubości 4 cm na całym odcinku,
 Należy wykonać nawierzchni jezdni o kształcie daszkowym o pochyleniu poprzeczny wynoszącym 2%,
 UWAGA: Zamawiający wymaga, aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,
 UWAGA: Roboty budowlane należy prowadzić po opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu Czasowej Organizacji
Ruchu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jej opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie.
 UWAGA: Należy wykonać połączenie między warstwowe emulsją asfaltową
b) Wykonanie na całym odcinku (pomijając miejsca występowania chodnika) po obu stronach jezdni opornika 12 cm x 25 cm
x 100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 betonowego,
c) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego o grubości 12 cm stabilizowanego
mechanicznie,
d) Profilowanie rowów na całym odcinku zgodnie z dokumentacją,
e) Wykonanie zajazdów indywidualnych i publicznych o konstrukcji z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce
cementowo piaskowej o grubości 3 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie
o grubości 20 cm, w przypadku wystąpienia przepustu należy wykonać zasypkę z piasku
f) Wykonanie zatoki autobusowej zgodnie z konstrukcją wskazaną w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni,
g) Wykonanie chodnika (peronu):
 Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika tj. krawężnika, obrzeży, płytek chodnikowych, kostki
 Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone, przy czym
współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0.
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm
 Wykonanie nawierzchni chodnika na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 3 cm,
 Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Holland o grubości 6 cm,
 Od strony nawierzchni jezdni należy ustawić nowe krawężniki 15 x 30 x100 cm kamienne na ławie z oporem z betonu
cementowego C12/15 betonowego na krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 16 cm od strony
nawierzchni jezdni
 W pozostałych miejscach tj. innych niż przy nawierzchni jezdni należy ustawić nowe obrzeża uliczne 8 X 30 x 100 cm na
ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony
nawierzchni chodnika,
 Od strony nawierzchni jezdni należy na całej szerokości peronu wykonać płytki żółte z wypustkami oraz płytki uszorstnione
h) Wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu
 Oznakowanie pionowe należy wymienić na nowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, przy czym znaki muszą
posiadać aprobatę techniczną, być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie
szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa i warunków ich
umieszczenia na drogach lub posiadać certyfikat CE potwierdzający spełnienie normy PN-EN 12899-1:2010, materiały na
lica znaków powinny spełniać wymagania zgodne z PN-EN 1289-1:2010.
 Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej strukturalnej z użycie kulek
szklanych dobrze przyczepnej do podłoża zgodni z załączoną organizacją ruchu. Materiał nakładany warstwą o grubości 30,
- 5,0 mm
 Wykonawca po wprowadzeniu organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera
ruchu,
i) Zagospodarowanie pasa drogowego pasami zieleni
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej
2) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu
robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz
wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą
organizację ruchu
3) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki
4) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji
według wzoru określonego przez Zamawiającego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4604784,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4921533,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4604784,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF SP. Z O.O, SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: TRAKT LUBELSKI 1G

7.3.4) Miejscowość: WOLA KARCZEWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4604784,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.