Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i terenu wokół budynku IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017417787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rolna 45A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-487
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obag.poznan@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ipn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipn.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organ władzy publicznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i terenu wokół budynku IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c6e4c7-771f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141068/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i na terenie zewnętrznym w Oddziale IPN w Poznaniu, ul. Rolna 45a oraz pomieszczeń ul. Dąbrowskiego 29 w Poznaniu w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OVIPo-280-3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354644,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i terenu wokół budynku IPN–KŚZpNP Oddział
w Poznaniu w 2024 roku. Zamawiający określił przedmiot zamówienia w dwóch
zadaniach:
1) Zadanie 1 - sprzątanie pomieszczeń w budynku IPN–KŚZpNP Oddział
w Poznaniu znajdującym się przy ul. Rolnej 45A oraz w lokalu użytkowym
w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 29.
2) Zadanie 2 - sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku IPN–KŚZpNP
Oddział w Poznaniu znajdującym się przy ul. Rolnej 45A.
Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306891,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306891,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.3) Ulica: Janickiego 20B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część usług sprzątania-część prac wykonywanych codziennie i okresowo.
Clar Serwis Sp. z o.o.; Solcom-Bayard Sp. z o.o.; Lanua Contractor Sp. z o.o.; Lanua Investments Poland Sp. z o.o.; Lanua Services Sp. z o.o.; Adecco Poland Sp. z o.o.; Job Impulse Polska Sp. z o.o.; Adecco Consulting Sp. z o.o.; Clar Holding Sp. z o.o.; Max Power Sp. z o.o.; Max Power Poland Sp. z o.o.; Job Outsourcing Sp. z o.o., Job Abroad Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306891,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.