Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406599/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00463088/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00476778/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na siłownię wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Przemęt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na siłownię wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Przemęt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9b98f6-5389-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020769/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na siłownię wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Przemęt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 916399,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na siłownię wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Przemęt”.
3.2. Zadanie realizowane będzie na działce nr ewid. 599 w m. Przemęt z wejściem głównym od strony ulicy Stawnej. Rozbudowę obiektu przewidziano od strony ulicy Powstańców Wielkopolskich na szerokości całego obiektu i głębokości ok. 2.80 m. W tym celu rozebrana zostanie ściana frontowa budynku za wyjątkiem istniejących filarów międzyokiennych, wybudowana zostanie nowa ściana frontowa i wykonany zostanie dach nad częścią rozbudowaną, będący przedłużeniem istniejącego dachu. Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, fundamenty żelbetowe, ścianki fundamentowe z bloczków betonowych, ściany zewnętrzne wykonane z bloków ceramicznych oraz żelbetowe. Ściany istniejące i nowoprojektowane docieplone styropianem gr. 20 cm. Więźba dachowa (nad częścią rozbudowaną) drewniana, docieplenie z wełny mineralnej, sufit podwieszony pokrycie z papy na płycie OSB. Nad pozostałą częścią budynku stropodach istniejący z projektowanym ociepleniem – styropapa gr. 25 cm. Sufit podwieszany. Posadzka projektowana. Warstwy zgodnie z projektem budowlanym. Wentylacja mechaniczna. Wyposażenie budynku w instalacje wodociągową, elektryczną, kanalizację sanitarną, centralnego ogrzewania z istniejącej kotłowni. Wysokość projektowana sali ćwiczeń wynosi min. 330 cm, pozostałe pomieszczenia zgodnie z projektem. Program funkcjonalno – użytkowy obiektu obejmuje: salę ćwiczeń, szatnię damską i męską, węzeł sanitarny damski i męski, pomieszczenie socjalne,
i komunikację. W obiekcie przewiduje się przebywanie jednocześnie do 10 osób ćwiczących i jedną osobę z obsługi. Wjazd na działkę od strony ul. Powstańców Wielkopolskich i część terenu od strony ulicy Stawnej zostanie utwardzona kostką betonową. Na utwardzonym terenie zlokalizowane zostaną 3 miejsca postojowe.
3.3. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje obsadzenia zielenią i obsiania trawą terenów biologicznie czynnych.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: PIK Biuro Obsługi Budownictwa Patryk Pietrzak.
3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1274071,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Białasik Sławomir Zakład Budownictwa Ogólnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971641644
7.3.3) Ulica: Lniana
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIAŁASIK SŁAWOMIR ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO
jakie przetargi wygrała firma
BIAŁASIK SŁAWOMIR ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.