Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018325 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Wsparcie kształcenia zdalnego w Zespole Szkół Technicznych w Kole" - zakup i dostawa sprzętu ICT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W KOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000240514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 26 17 900
1.5.8.) Numer faksu: 63 26 17 921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zst-kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst-kolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wsparcie kształcenia zdalnego w Zespole Szkół Technicznych w Kole" - zakup i dostawa sprzętu ICT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3681f9-8261-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008028/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Wsparcie kształcenia zdalnego w Zespole Szkół Technicznych w Kole"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp (ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia). Zamawiający winien udzielić zamówienia i otrzymać sprzęt do 31.03.2021 r. Rygor czasowy konieczność zrealizowania dostaw i przeprowadzenia postepowania, na podstawie którego zakupiony sprzęt zostanie wykorzystany do nauki zdalnej. Zamówienie prowadzone jest w odpowiedzi na złożony wniosek o przyznanie pomocy, który jest prowadzony w trybie konkursowym oraz trybie nadzwyczajnym w zakresie zwalczania epidemii COVID-19.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST.KG.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Wsparcie kształcenia zdalnego w Zespole Szkół Technicznych w Kole”-zakup i dostawa sprzętu ICT
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30237450-8 - Tablety graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177650,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177650,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177650,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERDESK Rafał Słowik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-229-25-66
7.3.3) Ulica: Adama Rapackiego 22
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177650,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.