Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297826/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzno, Urząd Miejski w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326181589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.jaworzno.pl/m,19327,zamowienia-powyzej-130-000-zlotych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c5d72b0-5359-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001898/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297826/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.1.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania, zgodnie z następującym podziałem:
1) samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe,
2) samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe,
3) samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe,
4) samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe,
5) samochodowa zmniejszona zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa,
6) samochodowa zmniejszona tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa,
7) samochodowe dla pojazdów elektrycznych jednorzędowe i dwurzędowe
8) samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe
9) motocyklowe zwyczajne,
10) motocyklowe indywidualne,
11) motocyklowe tymczasowe,
12) motocyklowe zabytkowe,
13) motocyklowe profesjonalne
14) motorowerowe zwyczajne,
15) motorowerowe tymczasowe,
16) motorowerowe profesjonalne
17) wtórniki.
Tablice muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 717).
W przypadku zmiany w trakcie trwania umowy wyżej wymienionych przepisów, wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14721000-1 - Glin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351500765
7.3.3) Ulica: ul. Karola Łowińskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w Jaworznie.
- Kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska o nazwie "Plaża nad Sosiną nr 2" w 2025 roku.
- Wykonanie 25 szt. grobów murowanych dwupoziomowych z płyt prefabrykowanych żelbetowych na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie, w 2025 roku.
- Wykonanie prac remontowych dachów i kominów z dociepleniem i wzmocnieniem konstrukcji w klubie "Pod Skałką" przy ul. Dąbrowskiego 17 w Jaworznie.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- "Oznakowanie obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101264L w miejscowości Curyn i budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dubica- z podziałem na dwie części.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.