eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłeckoPrzygotowanie i dostarczenie posiłków do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Kłecku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Kłecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 427 01 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.klecko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Kłecku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6bea83b-5418-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001304/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Senior+ w okresie od 03.01.2022 do 30.04.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Rozwój usług spoełcznych w gminie Kłecko" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe oraz pozakonkursowe w zakresie epidemii COVID-19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218135,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Kłecku w okresie od 03.01.2022 r. do 30.04.2023 r.
Zestawy obejmujące śniadania oraz dwudaniowy, ciepły obiad, mają być dostarczone do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Kłecku ul. Gnieźnieńska 8 (do miejsca wydawania posiłków), dla maksymalnie 30 uczestników projektu pn.: „Rozwój usług społecznych w gminie Kłecko”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne, działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne).
Posiłki muszą być przygotowane z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego wykonawcy i dostarczane pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy.
Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt.
Codzienny dowóz posiłków musi odbywać się własnym transportem Wykonawcy. Zamówienie obejmuje dostarczenie posiłków wraz z wniesieniem do pomieszczenia kuchni Dziennego Domu Pomocy „Senior+” w Kłecku ul. Gnieźnieńska 8.
16. Maksymalna dzienna liczba dostarczanych zestawów wynosi 30. Maksymalna ilość dostarczanych zestawów w trakcie całego okresu realizacji zamówienia wynosi 10020, w tym: 2022: 7530 (251 dni x 30 zestawów) i 2023: 2490 (83 dnia x 30 zestawów). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby zestawów w zależności od frekwencji uczestników Dziennego Domu Pomocy „Senior+” w Kłecku ul. Gnieźnieńska 8. W tej sytuacji Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, wynikające z faktu zmniejszenia ilości zamawianych zestawów. Minimalna ilość dostarczanych zestawów w trakcie realizacji umowy wynosi 7014.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Garmażeryjno-Cukiernicza "Marcelina"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842160707

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180259,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.