Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00430131/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynkach Urzędu Miasta Katowice – zamówienie w 2 częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w budynkach Urzędu Miasta Katowice – zamówienie w 2 częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de3705cb-3978-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Ochrona osób i mienia w budynkach Urzędu Miasta Katowice - zamówienie udzielane w dwóch częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.66.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2581760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi Ochrona osób i mienia w budynkach Urzędu Miasta Katowice – zamówienie udzielane w dwóch częściach.Część I - Ochrona osób i mienia w budynku przy ul. Francuskiej 70
a) Budynek przy ul. Francuskiej 70: Zespół budynków biurowych podpiwniczonych o łącznej powierzchni użytkowej ok. 9.000 m2 (segment A - 15 kondygnacyjny, segmenty B, C, D i F - 2 kondygnacyjne) oraz segment E (sala kinowa 650 m2), wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi, tj. biurka, szafy, urządzenia biurowe itp.
b) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: ochrony osób i mienia w zakresie stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej wraz z dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miasta Katowice przy ul.: Francuskiej 70.
c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla ochrony osób, mienia w budynku przy ul. Francuskiej 70 co najmniej 2 osoby całodobowo na każdej zmianie i dodatkowo 1 osoba dla ochrony Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych w dniach roboczych w godz. od 6.00 do 18.00. tj. winien dysponować co najmniej 11 osobami zatrudnionymi na pełny etat, spełniającymi wymagania wymienione w pkt 6 j.n. które będą realizowały zamówienie.
d) oprócz osób określonych w pkt „c” wykonawca winien dysponować min. 2 osobami, które będą pełniły nadzór nad przebiegiem pracy osób pełniących ochronę), które spełniają wymania określone w rozdziale II podrozdziale 1 pkt 6b
e) Wykonawca winien dysponować całodobowo przez 7 dni w tygodniu patrolem interwencyjnym - samochód wraz z pracownikami ochrony do ewentualnej interwencji w ww. budynkach.
f) Wykonawca zainstaluje w budynku urządzenie do elektronicznej kontroli obchodu, z minimum 4 punktami kontroli.
g) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję ochrony budynku w terminie do 15 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy.
Szczegółowy zakres prac opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 905260,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Ochrona osób i mienia w budynkach przy ul. Rynek 1 , Warszawska 4/ Teatralna 7, Teatralna 17aa) Budynek przy Rynek 1:
Budynek 10 kondygnacyjny, podpiwniczony o pow. użytkowej 5.329,63 m2 wyposażony w instalację ppoż, dźwiękowy system ostrzegawczy, instalację antywłamaniową, monitoring wizyjny, sieć komputerową, telefoniczną, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, klimatyzację, depozytory elektroniczne na klucze oraz pełne wyposażenie pokoi tj. biurka, szafy, urządzenia biurowe itp.
b) Budynek przy ul. Warszawskiej 4/Teatralnej 7:
Zespół budynków biurowych podpiwniczonych, ze strychem o powierzchni użytkowej 3.300 m2,
4 piętrowy wyposażony w instalację ppoż., sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi tj. biurka, szafy, urządzenia biurowe itp.
c) Budynek przy ul. Teatralnej 17a:
Budynek biurowy podpiwniczony, jednopiętrowy o powierzchni użytkowej 878,79 m2, wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjną, telefoniczną, posiada monitoring wizyjny, depozytor na klucze oraz pełne wyposażenie pomieszczeń biurowych tj. biurka, szafy, urządzenia biurowe itp.
d) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
Ochrony osób i mienia w zakresie stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej wraz z dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miasta Katowice przy ul.: Rynek 1, Warszawskiej 4/Teatralnej 7, Teatralnej 17a.
e) Wykonawca w celu zapewnienia ochrony osób i mienia w budynkach jn. zobowiązany jest dysponować co najmniej 21 osobami zatrudnionymi na pełny etat, spełniającymi wymagania wymienione w pkt 6 j.n. i które będą realizowały zamówienie tj.:
- w budynku przy Rynek 1 co najmniej po dwie osoby całodobowo na każdej zmianie i dodatkowo jedna osoba dla ochrony Biura Obsługi Mieszkańców w dniach roboczych w godz. od 6.00 do 18.00.
- w budynku przy ul Warszawskiej 4/Teatralnej 7 – po jednej osobie całodobowo na każdej zmianie przez 7 dni w tygodniu (w budynku znajduje się dodatkowa niezależna ochrona banku).
- w budynku przy ul Teatralnej 17a – po jednej osobie całodobowo na każdej zmianie przez 7 dni w tygodniu.
f) oprócz osób określonych w ppkt „e” wykonawca winien dysponować min. 2 osobami, które będą pełniły nadzór nad przebiegiem pracy osób pełniących ochronę, które spełniają wymagania określone w rozdziale II podrozdziale 1 pkt 6b
g) Wykonawca powinien dysponować całodobowo przez 7 dni w tygodniu patrolem interwencyjnym - samochód wraz z pracownikami ochrony do ewentualnej interwencji w ww. budynkach.
h) Wykonawca zainstaluje w każdym budynku urządzenie do elektronicznej kontroli obchodu, z minimum 4 punktami kontroli.
i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję ochrony budynku dla każdego budynku w terminie do 15 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy.
Szczegółowy zakres prac opisany w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 1676499,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1127847,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2038296,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1127847,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PUH INPULS Janusz Dudek i Partner
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Inpuls sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643 102 05 13
7.3.3) Ulica: ul. Barlickiego 12
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. ul. Jabłoniowa 5a , 41-200 Sosnowiec - patrol interwencyjny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1127847,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2126910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5389588,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2126910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PUH INPULS Janusz Dudek i Partner
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Inpuls sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643 102 05 13
7.3.3) Ulica: ul. Barlickiego 12
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. ul. Jabłoniowa 5a , 41-200 Sosnowiec- Patrol Interwencyjny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2126910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji na "Przebudowa węzła cieplnego c.o, c.w.u, wewn. inst. c.o, c.w.u, gazu i instalacji elektr., klatki schodowej wraz z rob. tow. w budynku przy ul. Skłodowskiej 42 w Katowicach"
- Wykonanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych: urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L
- MODERNIZCJA ELEMENTÓW TUNELU - PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ SPRAWNOŚCI 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- "Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach i osób im towarzyszącym".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.