Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00448373/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Grodziec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17
1.5.2.) Miejscowość: Grodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grodziec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Grodziec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e9c370-61d1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061393/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Grodziec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 861313,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Grodźcu”W ramach ww. zadania:
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,595 kW, składającej się z 91 paneli o mocy 545 W każdy, z osprzętem – inwerterem-1 szt., okablowaniem oraz konstrukcją wsporczą wraz z pomiarami i uruchomieniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Grodźcu”W ramach ww. zadania:
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,595 kW, składającej się z 91 paneli o mocy 545 W każdy, z osprzętem – inwerterem – 1 szt. , okablowaniem oraz konstrukcją wsporczą wraz z pomiarami i uruchomieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Szkoły Podstawowej w Grodźcu”W ramach ww. zadania:
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,68 kW, składającej się z 108 paneli o mocy 460 W każdy, z osprzętem – inwerterem – 1 szt., okablowaniem oraz konstrukcją wsporczą wraz z pomiarami i uruchomieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej w miejscowości Grodziec”W ramach ww. zadania:
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,82 kW składającej się z 17 szt. paneli o mocy 460 W każdy z osprzętem – inwerterem – 1 szt., okablowaniem oraz konstrukcją wsporczą wraz z pomiarami i uruchomieniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej w Królikowie”- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,72 kW, składającej się z 32 paneli o mocy 460 W każdy, z osprzętem, w tym inwerterem - 1 szt., okablowaniem oraz konstrukcją wsporczą oraz pomiarami i uruchomieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 28
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 27
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129802,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254118,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129802,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115
7.3.3) Ulica: Milczańska 50A/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129802,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 28
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 27
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149594,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254118,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149594,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115
7.3.3) Ulica: Milczańska 50A/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149594,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 27
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134147,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134147,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115
7.3.3) Ulica: Milczańska 50A/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134147,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25730,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69013,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25730,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115
7.3.3) Ulica: Milczańska 50A/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25730,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44249,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44249,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115
7.3.3) Ulica: Milczańska 50A/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44249,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.