eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówBudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów, Posada Górna oraz Puławy, Gmina Rymanów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów, Posada Górna
oraz Puławy, Gmina Rymanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów, Posada Górna
oraz Puławy, Gmina Rymanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae521ac8-7507-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014398/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów, Posada Górna oraz Puławy, Gmina Rymanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych tj. Funduszu Przeciwdziałania COVID-19- na rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej służącej rozwojowi turystyki w uzdrowiskowej gminie Rymanów.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej przetargi@rymanow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, xls xlsx. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: przetargi@rymanow.pl.
2) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl (Formularz do komunikacji),
UWAGA! Powyższe sposoby nie są właściwe do złożenia oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać wyłącznie w sposób wskazany Rozdziale XVIII
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
zawarta jest w SWZ w rozdziale 2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rymanów i Posada Górna

Niniejszy zamówienie obejmuje wykonanie:
- Linii kablowej doziemnej eN.,
- Posadowienie stanowisk słupowych oświetleniowych
- ochrony od porażeń.

Należy wybudować oświetlenie uliczne w następujący sposób:

- od istniejącego słupa nr 7/SO-18/WO posadowionego w pasie drogowym ulicy Nadbrzeżnej wyprowadzić dwa obwody kablowe w kierunku lampy nr L8/SO-18/WO do 50/SO-18/WO i w kierunku lampy nr L51/SO-18/WO do lampy L65/SO-18/WO – wybudować wzdłuż ulicy Nadbrzeżnej w Posadzie Górnej i ulicy Parkowej w Rymanowie nowe oświetlenie uliczne na projektowanych słupach aluminiowych typu SAL DP-42 SAL 60 z wysięgnikiem WA-15/1 i WA15/2 (zgodnie z zestawieniem montażowym) oraz oprawami LED OW 60 z kloszem mrożonym. Słupy od spodu zabudować z zabezpieczeniem antykorozyjnym w postaci masy elastomerowej. Długość instalacyjna oświetlenia ulicznego wybudowanego kabel doziemnym w rurze osłonowej wynosi 2301m. Celem podpięcia nowego oświetlenia do istniejącej szafy SO-18/WO należy przebudować wnętrze szafy SO z układu 1 fazowego na 3 fazowy wraz z wymianą zabezpieczeń przedlicznikowych i policznikowych.

- od istniejącego słupa nr 2/1/SO-105/WO posadowionego w pasie drogowym ulicy Nadbrzeżnej wyprowadzić obwód kablowy do projektowanej lampy L4/1/SO-105/WO i z tej lampy wyprowadzić dwa obwody oświetleniowe tj. w kierunku lampy nr L5/1/SO-105/WO do 14/1/SO-105/WO i w kierunku lampy nr L15/1/SO-105/WO do lampy L65/SO-18/WO i wybudować wzdłuż ulicy Nadbrzeżnej w Posadzie Górnej nowe oświetlenie uliczne na projektowanych słupach aluminiowych typu SAL DP-42 SAL 60 z wysięgnikiem i oprawami LED OW 60 z kloszem mrożonym w ilości 16 kpl. Słupy od spodu zabudować z zabezpieczeniem antykorozyjnym w postaci masy elastomerowej. Długość instalacyjna oświetlenia ulicznego wybudowanego kabel doziemnym w rurze osłonowej wynosi 491m. Celem podpięcia nowego oświetlenia do istniejącej szafy SO-105/WO należy przebudować wnętrze szafy SO-105/WO poprzez wymianę zabezpieczeń przedlicznikowych i policznikowych.

- od istniejącego słupa nr 7/SO-49/WO posadowionego w pasie drogowym bocznej ulicy Nadbrzeżnej wyprowadzić obwód kablowy do projektowanej lampy L8/SO-49/WO i z tej lampy wyprowadzić dwa obwody oświetleniowe tj. w kierunku lampy nr L9/SO-49/WO do 20/SO-49/WO i w kierunku lampy nr L21/SO-49/WO do lampy L31/SO-49/WO i wybudować wzdłuż ulicy Nadbrzeżnej w Posadzie Górnej nowe oświetlenie uliczne na projektowanych słupach aluminiowych typu SAL DP-42 SAL60 z wysięgnikiem i oprawami LED OW 60 z kloszem mrożonym w ilości 26pl. Słupy od spodu zabudować z zabezpieczeniem antykorozyjnym w postaci masy elastomerowej. Długość instalacyjna oświetlenia ulicznego wybudowanego kabel doziemnym w rurze
osłonowej wynosi 1025m.Celem podpięcia nowego oświetlenia do istniejącej szafy SO-49/WO należy przebudować wnętrze szafy SO z układu 1 fazowego na 3 fazowy wraz z wymianą zabezpieczeń przedlicznikowych i policznikowych.

Szczegółowy zakres prac przedstawiają dokumentacje projektowe zestawienia montażowe oraz przedmiary robót. Kolor słupów i opraw zostanie ustalony z wykonawcą po podpisaniu zamówienia. W wycenie należy także ująć demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Puławy.

Zasilanie i sterowanie oświetlenia - zgodnie z warunkami przyłączenia zasilanie szaf oświetleniowych SO-1 i SO-2 wykonać kablem YAKXS 4x35, nawiązując się do złączy ZK/ZL (realizowanych przez Dystrybutora Energii, RE Sanok) st. tr. S6-566 Puławy szafę SO-1 zlokalizować na dz. 151, długość kabla zasilającego 4/8mb. Zasilanie 3-fazowe. Szafę SO-2 zlokalizować na dz. 147, długość kabla zasilającego 5/9mb.Zasilanie 1-fazowe.
Zastosować szafę z żywic termoutwardzalnych na fundamencie prefabrykowanym, w której należy umieścić zabezpieczenie główne, układ sterujący, zabezpieczenia obwodowe. Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie za pomocą: alt.1. zegara sterującego astronomicznego programowanego całorocznie, alt.2. inteligentny system sterowania Firmy „LEDiL",
Budowa linii oświetlenia ulicznego obejmuje:
budowę szafy SO-1, budowę linii kablowej YAKXS 4x35 mm na głębokości 0,7 m , o długości 1514/1700 m, budowę latarni oświetleniowych (lampy LED 48W), na słupach aluminiowych, SAL 70, wysokość 7m + wysięgnik WR-2/1/0, 95/5, na 32 stanowiskach. Na słupach L2, L3, L4, L13, zamontować wysięgniki WR2-2/0,95/5, z dwoma oprawami, Posadowienie na fundamentach prefabrykowanych B-60, głębokość posadowienia -0,9m. II.
budowę szafy SO-2 tj. budowę linii kablowej YAKXS 4x35 na głębokości 0,7 m , o długości 185/210m, -budowę latarni oświetleniowych (lampy LED 48W), na słupach aluminiowych, SAL 70, wysokość 7m + wysięgnik WR-2/1/0, 95/5, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych, j. w. - 5 kpl.

Szczegółowy zakres prac przedstawiają dokumentacje projektowe zestawienia montażowe oraz przedmiary robót. Kolor słupów i opraw zostanie ustalony z wykonawcą po podpisaniu zamówienia. W wycenie należy także ująć demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.:
8.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Określenie wymagań: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.2 Spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Określenie wymagań:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.3. Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Określenie wymagań:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.4. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie wymagań:
a)
w części nr 1 zamówienia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego, drogowego, parkowego, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100).

w części nr 2 zamówienia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego, drogowego, parkowego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).

W przypadku gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej, dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek, musi spełnić przynajmniej jeden z konsorcjantów.

b)
w części nr 1 zamówienia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (i/lub) robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym;

w części nr 2 zamówienia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (i/lub) robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym;

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek odnośnie osób mogą spełnić łącznie.

Zamawiający informuje, że posiadane przez wskazane osoby, uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
- Nr postępowania RIN.271.1.2022 część nr 1 zamówienia: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych),
- Nr postępowania RIN.271.1.2022 część nr 2 zamówienia: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku
Spółdzielczym w Rymanowie o numerze: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070 z dopiskiem "Wadium – numer postępowania…………… część nr…… zamówienia".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a,
38-480 Rymanów
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.