Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299025/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00299025/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00299159/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żywienia wychowanków Zespołu Placówek Oświatowych w Ustce z dzierżawą kuchni wraz z zapleczem wyposażonej w urządzenia i sprzęt 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Ustce
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Ustce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389467825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walerego Wróblewskiego, 5
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mos@mos.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zpoustka.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi żywienia wychowanków Zespołu Placówek Oświatowych w Ustce z dzierżawą kuchni wraz z zapleczem wyposażonej w urządzenia i sprzęt 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da3ef5e-5434-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00298739/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi żywienia wychowanków Zespołu Placówek Oświatowych w Ustce z dzierżawą kuchni w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299025/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzanie i podawanie posiłków wychowankom Zespołu Placówek Oświatowych w Ustce przez 7 dni w tygodniu.
Termin: od 02.01.2022 r. - 23.12.2022 r.
Zamawiający będzie obciążony kosztami (wsad do kotła i koszt przygotowania posiłków) tylko za faktycznie wydane posiłki wychowankom przebywającym w internacie Ośrodka . Szacunkowa ilość posiłków całodziennych objęta zamówieniem wynosi 43200 posiłków tj. 10800 osobodni – 4 posiłki dziennie dla 45 osób w okresie od 02.01.2022 r. do 23.12.2022 (240 dni).
Wykonawca dzierżawi od Zamawiającego kuchnię wraz zapleczem o powierzchni łącznej 185 m² wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta , która uzyskała największą ilość punktów złożona została na cenę, która przewyższa kwotę jako zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224121,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Budowa hali magazynowej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Bieżące remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Wymiana okien połaciowych na poddaszu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.