Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018106/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00018106/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00041132/01 - Wynik z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018439 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Spółdzielcza 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CUPRUM" W POLKOWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000493209
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kolejowa 24 A
1.4.2.) Miejscowość: Polkowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 767461840
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gruszczynska@smcuprum.polkowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: smcuprum.polkowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółdzielnia Mieszkaniowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018439
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00018106/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę , odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji może odbywać się platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomocą formularza i przycisku „wyślij wiadomość” lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania. Sporządzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Przekazane drogą elektroniczną informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj:1) stały dostęp do sieci internetowej o przepustowości min 512 kb/s 2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy, 3) przeglądarkę internetową, obsługująca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.04) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny onslugujący pliki w formacie pdf, 6) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES lub XAdES Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych plików o wielkości do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.
Po zmianie:
W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę , odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/smcuprum. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji może odbywać się platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/smcuprum za pomocą formularza i przycisku „wyślij wiadomość” lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: a.gruszczynska@smcuprum.polkowice.pl We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania. Sporządzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Przekazane drogą elektroniczną informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj:1) stały dostęp do sieci internetowej o przepustowości min 512 kb/s 2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy, 3) przeglądarkę internetową, obsługująca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.04) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny onslugujący pliki w formacie pdf, 6) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES lub XAdES Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych plików o wielkości do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach na rok 2025
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.