Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232090/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie wód deszczowych w oparciu o zielono-niebieskie rozwiązania w mieście Turek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Sebastian Gałczyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 4
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 632800321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkim-turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , http://bip.pgkim-turek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie wód deszczowych w oparciu o zielono-niebieskie rozwiązania w mieście Turek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd2e19cf-1609-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232090/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK-GRAIZ/SG-78/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5406062,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Budowa drugiej komory osadnika podczyszczalni wód deszczowych oraz zbiornika retencyjnego na kanalizacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych1. Budowa wg dokumentacji drugiej komory osadnika podczyszczalni wód deszczowych dla zlewni nr I w Turku, zlokalizowanej przy Alei Jana Pawła II w Turku
Zakres inwestycji obejmuje:
a) Budowę komory osadnika ziemnego o funkcji retencyjnej, o parametrach:
- powierzchnia na poziomie dna: 2764 m2
- powierzchnia na poziomie maksymalnego zwierciadła wody (h=1,0
m): 3238 m2
- objętość czynna: 2998 m3
w zakres której wchodzi:
- zmiana ukształtowania terenu dla wyprofilowania dna i skarp
projektowanej komory osadnika ziemnego
- uszczelnienie dna i skarp osadnika folią F = 3641 m2
- ułożenie drenażu z rur drenarskich karbowanych PVC-U ø 126/113
mm o łącznej długości 395,0 m
- ułożenie kanału zbiorczego drenażu z rur kanalizacyjnych PVC-U ø 200 mm, L = 33,0 m
- wykonanie warstwy filtracyjnej na dnie komory osadnika
- umocnienie dna osadnika płytami betonowymi wielkootworowymi 2764 m2
- umocnienie skarp osadnika geokratą na geowłókninie 770 m2
- montaż zapory sorpcyjnej do zatrzymywania i wchłaniania substancji ropopochodnych
b) Budowę żelbetowych koryt dopływowego i odpływowego ze ścianami oporowymi i elementami stalowymi regulującymi dopływ i odpływ
c) Budowę zjazdu technologicznego na dno zbiornika, umocnionego kostką betonową drobną, długość zjazdu – 42,4 m, powierzchnia umocniona zjazdu – 148,4 m2
d) Budowę pompowni drenażowej o średnicy zbiornika ø 1,2 m i wysokości całkowitej h = 4,28 m wyposażonej w pompę zatapialną o wydajności ok. 7,0 dm3/s, wraz z rozdzielnicą zasilającą
e) Budowę rurociągu tłocznego wód z pompowni drenażowej z wylotem do kanału odpływowego - rurociąg z rur PVC-U ø 90 mm o długości 120 m
f) Montaż zastawek kanałowych w istniejących korytach dopływowym i odpływowym 2 szt. Montaż zastawek kanałowych w projektowanych korytach dopływowym i odpływowym 2 szt.
g) Uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgodnie z zapisami zawartymi w przedmiotowym pozwoleniu na budowę.
2. Budowa wg dokumentacji zbiornika retencyjnego na kanalizacji deszczowej zbierającej wody opadowe z osiedla Zdrojki Lewe w Turku wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych z wykorzystaniem zretencjonowanych wód opadowych.
Zakres inwestycji obejmuje:
a) Budowę zbiornika retencyjnego o konstrukcji ziemnej, ze szczelnym dnem i szczelnymi skarpami o parametrach:
- powierzchnia na poziomie dna (114,7 m npm): 235 m2,
- powierzchnia na poziomie zwierciadła wody do wykorzystania (115,15 m npm): 317 m2,
- powierzchnia na poziomie maksymalnego poziomu wody (115,7 m npm) : 418 m2
- nachylenie skarp 1:2 ,
- objętość czynna: 326 m3,
w zakres której wchodzi:
- zmiana ukształtowania terenu dla wyprofilowania dna i skarp
projektowanej komory zbiornika,
- uszczelnienie dna i skarp osadnika geomembraną z folii PEHD,
- umocnienie dna i skarp osadnika geokratą na geowłókninie,
- budowa żelbetowej komory technologicznej o wymiarach w rzucie 2,3x3,3 m i kubaturze V=17,5 m3 wyposażonej w instalację do odbioru wód opadowych ze zbiornika z regulatorem odpływu oraz w instalację zasilającą instalację do nawadniania terenu zielonego wraz z instalacją nawadniającą na terenie zielonym sąsiadującym ze zbiornikiem,
- zaprojektowanie i wykonanie zasilania energetycznego komory wg warunków wydanych przez ZE Energa,
- budowa przyłącza wodociągowego do komory technologicznej PEHD ø 50 mm L = 13,5 m,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do komory technologicznej ø 0,16 m L = 12,0 m,
- ułożenie terenowych schodów zejściowych z betonu na dno zbiornika.
b) Budowę kanału deszczowego zamkniętego
- kanał z rur z tworzywa (PVC lub PP) ø 0,4 m L = 72,5 m,
- kanał z rur żeliwnych do rurociągów wypłyconych w gruncie (żeliwo z powłoką z pianki poliuretanowej z obudową polietylenową) np. systemu ISOPAM lub równoważny Dn 300 mm L = 6,6 m,
- kanał z rur z tworzywa (PVC lub PP) ø 0,3 m L = 16,0 m (odpływ ze zbiornika),
- montaż regulatora odpływu w studni D1 o parametrach: odpływ – 10 l/s, wysokość piętrzenia – 1,2 m,
c) Budowę kanału deszczowego otwartego,
- kanał o szerokości dna B = 0,4 m i głębokości 0,57-0,85 m, L = 57,0 m, nachylenie skarp 1:2 z czterema przegrodami z narzutu kamiennego (o łącznej objętości kamieni V = 6,0 m3),
- dno i skarpy uszczelnione geomembraną z folii PEHD, umocnienie dna i skarp geokratą na geowłókninie.
d) Zagospodarowanie terenów zielonych wokół zbiornika z wykorzystaniem zretencjonowanych wód opadowych
e) Opracowanie dokumentacji dla zadania „Zagospodarowanie terenów zielonych wokół projektowanego zbiornika retencyjnego kanalizacji deszczowej na osiedlu Zdrojki Lewe, z wykorzystaniem zretencjonowanych wód opadowych” na podstawie programu funkcjonalno-przestrzennego. Na etapie powstawania dokumentacji wykonawczej projekt należy konsultować i uzgodnić z Zamawiającym.
f) Wykonanie zagospodarowanie terenów zielonych na podstawie wykonanego i uzgodnionego projektu wykonawczego „Zagospodarowania terenów zielonych wokół projektowanego zbiornika retencyjnego kanalizacji deszczowej na osiedlu Zdrojki Lewe, z wykorzystaniem zretencjonowanych wód opadowych”
Wykonawca własnym kosztem i staraniem uzyska niezbędne zgody administracyjne na przesadzenie lub wycinkę drzew.
g) Zakup fontanny pływającej do okresowego montażu w zbiorniku.
h) Uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgodnie z zapisami zawartymi w przedmiotowym pozwoleniu na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 4282164,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Wykonanie infrastruktury technicznej – wymiana nawierzchni chodników i placu na warstwę przepuszczalną1. Wykonanie infrastruktury technicznej wg dokumentacji – wymiana nawierzchni chodników przy Al. Józefa Piłsudskiego w Turku na przepuszczalną wg projektu budowlanego
Zakres inwestycji obejmuje między innymi:
a) Wymianę dotychczasowej nawierzchni na nawierzchnię wodoprzepuszczalną mineralno-epoksydową o powierzchni 895,85 m2
2. Wykonanie infrastruktury technicznej wg dokumentacji – wymiana nawierzchni placu za Szkołą Podstawową nr 4 przy ul. Sportowej 9 w Turku na przepuszczalną wg projektu budowlanego
Zakres inwestycji obejmuje między innymi:
a) Wymianę dotychczasowej nawierzchni na nawierzchnię wodoprzepuszczalną mineralno-epoksydową o powierzchni 2 156,34 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1102503,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3590000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3590000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3590000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680000107
7.3.3) Ulica: ul. Komunalna 8
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PROINVEST Sp. z o.o. 63-900 Rawicz, ul. Kamińskiego 40
Montaż przepompowni ścieków
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3590000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 530 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono oferty na Zadanie nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3221P - budowa chodników w. m. Piorunów i w m. Wyszyna - dokumentacja projektowa
- Dostawa lamp operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego.
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.