Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015853/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015853/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00078652/01 - Wynik z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018453 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW NARODOWEGO INSTYTUTU GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJI W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji
1.2.) Oddział zamawiającego: NIGRiR
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288567
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Spartańska 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-637
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.kalinowska@spartanska.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018453
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00015853/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2021-04-01
Po zmianie:
2021-05-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-04-01
Po zmianie:
2022-05-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Po zmianie:
Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 i Załącznik 1 a do SWZ) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty (z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych) wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:a) zmian przepisów prawa, a w szczególności przepisów ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy mających wpływ na treść umowy,b) zmian organizacyjno-technicznych mających wpływ na treść umowy,c) zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającegod) obniżenia cen jednostkowych,e) podwyższenia cen jednostkowych na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT,f) zmiany terminu obowiązywania umowy, o których mowa w punkcie 14.14 oraz 14.15 niniejszych postanowień.14.20. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o zmianach wymienionych w punkcie 14.19 powyżej, wyszczególniając pozycje przedmiotu umowy objęte zmianą. 14.21. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu następujących kar umownych:a) w przypadku czasowej utraty przez Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy uprawnień, koncesji lub zezwoleń lub dokumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy – w wysokości 2% netto wartości umowy, wskazanej w załączniku nr 3 do umowy za każdy dzień wstrzymania dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń Zamawiającego. Kara umowna nie może przekraczać 10 % wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy. W przypadku gdy kara umowna osiągnie wartość 30% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy, Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo do odstąpienia od umowy,b) w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy skutkujące odstąpieniem przez Zamawiającego od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy,c) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie – karę umowną wysokości 20% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy.14.22. Przed naliczeniem kary umownej Zamawiający może wezwać Wykonawcę do pisemnego szczegółowego podania przyczyn niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania.14.23. Sumaryczny limit kar umownych, które mogą zostać naliczone na podstawie umowy wynosi 30% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy.14.24. W przypadku powstania szkody przenoszącej wysokość kar umownych określonych w niniejszych postanowieniach, Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia naprawienia szkody na zasadach ogólnych, określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).14.25. Zamawiający może potrącić kary umowne, o których mowa w niniejszym punkcie, z wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy. 14.26. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.14.27. W zakresie nie uregulowanym niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo energetyczne wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, aktualnie obowiązującej taryfy Wykonawcy oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.14.28. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z realizacją tej umowy, Strony rozstrzygać będą polubownie w drodze uzgodnień i porozumień, a w przypadku niemożności porozumienia rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Po zmianie:
Zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty (z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych) wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:a) zmian przepisów prawa, a w szczególności przepisów ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy mających wpływ na treść umowy,b) zmian organizacyjno-technicznych mających wpływ na treść umowy,c) zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającegod) obniżenia cen jednostkowych,e) podwyższenia cen jednostkowych na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT,f) zmiany terminu obowiązywania umowy, o których mowa w punkcie 14.14 oraz 14.15 niniejszych postanowień.14.21. Ceny i stawki opłat, określone przez Wykonawcę, ulegną zmianie w przypadku zmiany Taryfy Sprzedawcy dla grupy taryfowej Gxx, zatwierdzanej przez Prezesa URE. Ceny i stawki opłat ulegną automatycznej zmianie, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy14.22. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o zmianach wymienionych w punkcie 14.19 powyżej, wyszczególniając pozycje przedmiotu umowy objęte zmianą. 14.23. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu następujących kar umownych:a) w przypadku czasowej utraty przez Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy uprawnień, koncesji lub zezwoleń lub dokumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy – w wysokości 2% netto wartości umowy, wskazanej w załączniku nr 3 do umowy za każdy dzień wstrzymania dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń Zamawiającego. Kara umowna nie może przekraczać 10 % wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy. W przypadku gdy kara umowna osiągnie wartość 30% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy, Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo do odstąpienia od umowy,b) w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy skutkujące odstąpieniem przez Zamawiającego od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy,c) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie – karę umowną wysokości 20% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy.14.24. Przed naliczeniem kary umownej Zamawiający może wezwać Wykonawcę do pisemnego szczegółowego podania przyczyn niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania.14.25. Sumaryczny limit kar umownych, które mogą zostać naliczone na podstawie umowy wynosi 30% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy.14.26. W przypadku powstania szkody przenoszącej wysokość kar umownych określonych w niniejszych postanowieniach, Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia naprawienia szkody na zasadach ogólnych, określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).14.27. Zamawiający może potrącić kary umowne, o których mowa w niniejszym punkcie, z wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy. 14.28. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.14.29. W zakresie nie uregulowanym niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo energetyczne wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, aktualnie obowiązującej taryfy Wykonawcy oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.14.30. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z realizacją tej umowy, Strony rozstrzygać będą polubownie w drodze uzgodnień i porozumień, a w przypadku niemożności porozumienia rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-18 10:00
Po zmianie:
2021-03-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-18 10:30
Po zmianie:
2021-03-22 10:30
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.