eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomOkresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

1.2.) Oddział zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670206286

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Tochtermana 1

1.4.2.) Miejscowość: Radom

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.7.) Numer telefonu: 48/ 36 248 47

1.4.8.) Numer faksu: 48/ 36 248 47

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.radom.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018461

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00581049

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Warunki udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4.1.Przeglądy serwisowe, oraz naprawy sprzętu medycznego odbywać się będą w siedzibie głównej Zamawiającego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1, z częstotliwością zalecaną przez producenta. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania właściwego wpisu do Paszportu Technicznego dla danego urządzenia oraz potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy i/lub wystawienie raportu serwisowego uwzględniającego wykryte usterki.
4.2.Przeglądy każdorazowo, stosownie do rodzaju sprzętu będą zlecane Wykonawcy przez Zamawiającego, stosownie do przedstawionego harmonogramu, o którym mowa w pkt. 4.6
4.3.Wykonawca zapewnia oryginalne części zamienne. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się użycie tzw. zamienników. Części zamienne użyte do naprawy będą nowe i pełnowartościowe oraz posiadające parametry techniczne nie gorsze niż części oryginalne.
4.4.Obowiązek serwisowania sprzętu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
4.5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SWZ.
4.6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zlecenia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania drogą elektroniczną zestawienia sprzętu od Zamawiającego.
4.7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą następowały po każdym prawidłowo zrealizowanym zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, na podstawie faktycznie zrealizowanych usług.
5. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu serwisu i naprawy przedmiot umowy dla określonej części zlecenia, w ilości nie większej jednak niż do 30% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia powtórzeniowego nastąpi w sytuacji konieczności wykonania takiej usługi na sprzęcie, który nie występuje w zamówieniu podstawowym, ale będzie zgodne z tym zamówieniem.
- Powyższe dotyczy wszystkich części postępowania.
6. Obowiązek serwisowania sprzętu medycznego następuje zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
7.Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
c. wyrażenie zgody przez Zamawiającego na skrócenie terminu realizacji.
Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy w niżej opisanej sytuacji:
Mając na uwadze brzmienie art. 439 Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy i/lub zmianę wysokości kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
-wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,-wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie wykonawcy-wyrażenie zgody przez Zamawiającego na skrócenie terminu realizacji
(...)Poza przypadkami opisanymi w umowie, jej zmiana może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonanych przeglądów oraz stawki za roboczogodzinę stosowanej przy rozliczaniu zlecanych usług naprawy sprzętu opisanego w Części B Rozdział I, niniejszej SWZw przypadkach wskazanych poniżej:-zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa wynagrodzenie może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian (nie dotyczy sytuacji gdy obowiązek zapłaty podatku leży po stronie Zamawiającego);-Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;-Zmiany dokonane z naruszeniem zapisów niniejszego paragrafu poza sytuacjami wskazanymi powyżej są nieważne;-Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy w niżej opisanej sytuacji: -Mając na uwadze brzmienie art. 439 Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy i/lub zmianę wysokości kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy (...)Wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 umowy, może zostać zmienione na wniosek Strony (Zamawiającego/Wykonawcy), po spełnieniu poniższych warunków :-W przypadku złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia, druga Strona jest zobowiązana, w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku, do ustosunkowania się do niego w postaci wyrażenia zgody lub odmowy wyrażenia zgody na dokonanie zmiany wynagrodzenia.
-Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obliczana w oparciu o kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony w Dzienniku Urzędowym „Monitor Polski” przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego („Wskaźnik”), przy odpowiednio wzroście lub spadku przedmiotowego Wskaźnika w stosunku do poprzedniego kwartału o co najmniej 5% za ostatnie dwa kwartały poprzedzające złożenie wniosku o zmianę wynagrodzenia. (...)Pierwsza zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy przewidywana jest nie wcześniej niż po upływie 7 miesięcy należytej realizacji Przedmiotu Umowy, licząc od pierwszego dnia terminu realizacji umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-11 12:00

Po zmianie:
2024-01-15 13:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-11 12:30

Po zmianie:
2024-01-15 14:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-01-28

Po zmianie:
2024-02-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.