eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominPrzebudowa drogi gminnej - ul. Lubowidzka w Wiadrowie i Brudnicach



Og³oszenie z dnia 2021-03-16


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00018488 z dnia 2021-03-16

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – ul. Lubowidzka w Wiadrowie i Brudnicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6572558

1.5.8.) Numer faksu: 23 6572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej – ul. Lubowidzka w Wiadrowie i Brudnicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ea53571-826f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00018488

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001496/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej - ul. Lubowidzka w Brudnicach i Wiadrowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy – za pomoc± poczty elektronicznej e-mail przetargi@zuromin.info UWAGA Komunikacja za pomoc± poczty elektronicznej tylko w sytuacjach awaryjnych2.Ogólne zasady korzystania z Platformy:1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej https://zuromin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3)Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawców–Regulacje i procedury procesu zakupowego https://zuromin.ezamawiajacy.pl 4.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: rtf, pdf, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx, jpg, png, zip, 7z, XAdES, CAdES -ze szczególnym wskazaniem na pdf 5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów elektronicznych, lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie https://zuromin.ezamawiajacy.pl 6.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki 7.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl 8.Do kontaktowania siê z Wykonawcami Zamawiaj±cy upowa¿nia osoby: w zakresie procedury przetargowej Ewa Wnuk, w zakresie przedmiotu zamówienia Wojciech Gowin 9. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY". Formularz oferty–za³. nr 4 do SWZ.10. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl Wykonawca sk³ada ofertê w formatach: okre¶lonych w pkt. 14.5 SWZ11. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.12. Wczytanie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta z³o¿ona poprawnie”. O terminie z³o¿enia Oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 10 zaszyfrowany. 13. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ z³o¿on± ofertê - polecenie „wycofaj ofertê” lub „Modyfikuj ofertê"

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta ¯uromin – Plac Józefa Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, tel. 236572558, e-mail ugimz@zuromin.info- inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Pawe³ Modrzejewski – kontakt: telefon/ 544-544-001, adres e-mail: inspektor@kiodo.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie - art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze; w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi gminnej - ul. Lubowidzka w Wiadrowie i Brudnicach” nr GKiZP.271.2.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym, - art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest konieczne do zawarcia i/lub realizacji ³±cz±cej nas umowy, - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne dla realizacji celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów, którym jest prawid³owe wykonanie umowy zawartej z Administratorem, gdy stron± umowy jest inny podmiot a Pañstwo jeste¶cie osob± podan± do kontaktu/reprezentacji w celu zawarcia i /lub realizacji tej umowy. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm), dalej „ustawa Pzp” . Pañstwa dane osobowe bêd± tak¿e udostêpnione na podstawie przepisów Ustawy o dostêpie do informacji publicznej z dnia 6 wrze¶nia 2001 r ( Dz. U z 2001 r. nr 112, poz. 1198) . Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tak¿e wspó³pracuj±ce z nami firmy (w tym, informatyczne, zajmuj±ce siê obs³ug± m.in. platformy E – zamawiaj±cy - na podstawie zawartych umów powierzenia), a tak¿e uprawnione do tego odpowiednie organy, jednostki administracyjne i urzêdy.- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e sprostowanie lub uzupe³nienie nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp ** oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników zgodnie z przepisami art. 76 Ustawy Pzp.− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.** Wyja¶nienie: W oparciu o przepisy art. 19.2. Ustawy Pzp - skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ***Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679 – w oparciu o przepisy art. 74.3. Ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKMiZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane pn „Przebudowa drogi gminnej - ulica Lubowidzka w Wiadrowie i Brudnicach”Zakres robót obejmuje miêdzy innymi:- wykonanie koryta pod nawierzchnie- u³o¿enie nawierzchni z kruszywa naturalnego ³amanego- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa naturalnego ³amanego- wykonanie kana³u technologicznegoSzczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do SIWZ:Za³. Nr 1 do SIWZ - Przedmiar robótZa³. Nr 2 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Za³. Nr 3 do SIWZ - Opis techniczny, Mapka z lokalizacj± inwestycji, przekrój poprzecznyPlan sytuacyjny zagospodarowanie terenuUWAGA: Za³±czony przedmiar robót jest materia³em pomocniczym do wyliczenia ceny rycza³towej oferty, a ewentualne nieujête w nich elementy robót wynikaj±ce z Opisu technicznego wraz z mapk± z lokalizacj± inwestycji, przekrojem poprzecznym, planem sytuacyjnym zagospodarowanie terenu, Specyfikacji Technicznych nie mog± stanowiæ podstawy do ¿±dania przez Wykonawcê dodatkowego wynagrodzenia.Wspólny S³ownik Zamówieñ G³ówny kod (CPV) 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg2. Zaleca siê do³±czenia do oferty kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± uproszczon±. Kosztorys ofertowy musi zawieraæ kalkulacjê uproszczon± zastosowanych cen jednostkowych.Kosztorys nale¿y opracowaæ na podstawie przedmiaru robót (podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen) z uwzglêdnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbêdnych do wykonania zadania, a nie ujêtych w przedmiarze robót. Brak za³±czonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty. W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza nie bêdzie zawiera³a kosztorysu Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy wymaga dostarczenia tego kosztorysu – jest to obowi±zek formalny.3. Roboty bêd±ce przedmiotem umowy nale¿y wykonaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z przedmiarem robót, opisem technicznym, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowi±zuj±cymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.4. Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe i odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 12 miesi±ce. 6. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.7. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania u¿ytkowników drogi o d³ugo¶ci odcinka, na którym prowadzone bêd± roboty oraz konieczno¶ci przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno byæ zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.8. W czasie wykonywania robót wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ, zainstalowaæ i obs³ugiwaæ wszystkie tymczasowe urz±dzenia zabezpieczaj±ce, takie jak: znaki drogowe, ¶wiat³a ostrzegawcze, sygna³y, zapory itp. zapewniaj±c w ten sposób bezpieczeñstwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni sta³e warunki widoczno¶ci.9. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane s± roboty od chwili rozpoczêcia robót a¿ do zakoñczenia realizacji inwestycji (zakoñczonej protoko³em odbioru) odpowiedzialny bêdzie Wykonawca.10. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót 11. W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SIWZ Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów nale¿y to traktowaæ wy³±cznie jako rozwi±zanie przyk³adowe okre¶laj±ce standard odno¶nie minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oczekiwanych materia³ów i urz±dzeñ a Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ, produktów równowa¿nych. Wszystkie materia³y, urz±dzenia czy rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do materia³u, urz±dzenia, produktu wskazanego jako przyk³adowy musz± byæ co najmniej tej samej wytrzyma³o¶ci, trwa³o¶ci, co najmniej o parametrach technicznych materia³ów i urz±dzeñ je¶li zosta³y okre¶lone w dokumentacji projektowej, musz± posiadaæ stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania, musz± spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa, konstrukcji. Do wykonawcy nale¿y potwierdzenie równowa¿no¶ci. Zaproponowane materia³y równowa¿ne bêd± akceptowane przez zamawiaj±cego lub Inspektora nadzoru i projektanta. 12. Do zakresu robót i obowi±zków wykonawcy przedmiotu zamówienia wchodziæ bêdzie równie¿:a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,b) zasilenie placu budowy w wodê i energiê,c) zorganizowanie dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy, d)) zabezpieczenie terenu przed dostêpem osób trzecich,e) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,f) utrzymanie porz±dku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porz±dkowanie miejsc wykonywania prac,g) koszt wywozu, sk³adowania i utylizacji odpadów (je¿eli dotyczy),h)) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,i) uwzglêdnienie miejsca, odleg³o¶ci, kosztu wywozu, sk³adowania i utylizacji odpadów,j) wykonanie niezbêdnych prób, badañ, uzgodnieñ nadzorów i odbiorów,k) obs³uga geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiaj±cemu w 2 egz.;l) natychmiastowe usuniêcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcê w trakcie realizacji robót,³) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach je¿eli dotyczy,m) demonta¿ obiektów tymczasowych i uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie2) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub przebudowie dróg publicznych o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ bruttoW przypadku gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo roboty budowlane niezbêdne do wykazania spe³niania w/w warunku.Do przeliczenia warto¶ci finansowej wystêpuj±cej w innej walucie ni¿ PLN zamawiaj±cy zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z wykonawców musi spe³niæ warunek okre¶lony w pkt. 3a) b) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami:- 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej – Kierownik budowy.Przez w/w uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831).Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w/ uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020r., poz. 220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z wykonawców musi spe³niæ warunek okre¶lony w pkt. 3b)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH SK£ADANYCH NA WEZWANIE:1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ)2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Inne dokumenty, które nale¿y do³±czyæ do oferty:1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 10 do SIWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp - je¶li dotyczy4) O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Za³±cznik Nr 11 do SIWZ - je¿eli dotyczy.5) Zaleca siê do³±czenia do oferty kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± uproszczon±. Kosztorys ofertowy musi zawieraæ kalkulacjê uproszczon± zastosowanych cen jednostkowych.Brak za³±czonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty. W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza nie bêdzie zawiera³a kosztorysu Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy wymaga dostarczenia tego kosztorysu – jest to obowi±zek formalny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Przepisy dotycz±ce Wykonawców stosuje siê odpowiednio do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.4. Je¿eli oferta wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.5. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców odrêbnie.6. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców odrêbnie.7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy na podstawie art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu umowy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy okre¶laj±c rodzaj i zakres zmian oraz warunki zmian - w przypadkach okre¶lonych w § 15 wzoru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT OKRE¦LA SWZ
2021-03-16 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.