Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446728/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rewitalizacja przestrzeni publicznej - budowa dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miechow.eu/miasto-i-gmina/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rewitalizacja przestrzeni publicznej - budowa dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d914ca63-6731-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030394/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rewitalizacja przestrzeni publicznej - budowa dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: „Budowa Dworca Autobusowego w Miechowie wraz z zagospodarowaniem terenu”
II. Forma architektoniczna obiektu dworca.
Budynek o zwartej bryle z wysuniętym zadaszeniem w kierunku zachodnim podpartym na słupach. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o dachu płaskim ze spadkiem w stronę wschodnią. Cały dachy wykończony attyką. Elewacje północna, zachodnia i południowa z fasadami przeszklonymi, elewacja wschodnia ze schodami ewakuacyjnymi oraz stolarką okienną i drzwiową. Wewnątrz budynku zaprojektowano przeszkloną klatkę schodową, wychodzącą na dach dworca. Na dachu zaprojektowano taras użytkowy wśród dachu zielonego. Budynek wykończony płytami elewacyjnymi (HPL) jako fasada wentylowana.
III. Zakres postępowania obejmuje:
1. Zakres postępowania obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na:
-Rozbiórka istniejących obiektów budowlanych.
-Budowa budynku dworca autobusowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągowa, grzewcza poprzez nowoprojektowaną kotłownię, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji. mechanicznej, pompa ciepła, klimatyzacji, fotowoltaika, elektryczna w tym oświetlenie, gazowa, instalacje niskoprądowe: monitoring i Internet.
- Budowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej w tym oświetlenie i dwie stacje ładowania pojazdów, monitoringu.
- Budowa dróg manewrowych oraz parkingu dla 60 samochodów osobowych i 6 autobusów.
- Budowa elementów małej architektury: dwie wiaty na rowery, stojaki na rowery, kosze, ławki, żagle przeciwsłoneczne, zagospodarowanie terenów zielonych.
2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem nadzoru wynika z dokumentacji projektowej, dokumentacji wykonawczej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z umowy na wykonanie robót oraz umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru – załącznik nr 6 do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 7 do SWZ.
3. Dokumentacja opisująca przedmiot robót budowlanych, a wymieniona w pkt. 2 znajduje się na stronie internetowej https://www.miechow.eu/miasto-i-gmina/przetargi/aktualne-przetargi/zp-271-28-22-rewitalizacja-przestrzeni-publicznej-budowa-dworca-autobusowego-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu/ – „Rewitalizacja przestrzeni publicznej - budowa dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu”.
3. Wykonawca wyznacza Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w zakresie specjalności konstrukcyjno -budowlanej będzie pełnił funkcję koordynatora czynności na budowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97872,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97872,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S1 sp. k. ul. Jasielska 11 38 -120 Czudec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670068
7.3.3) Ulica: Jasielska
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97872,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
- Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. B. Prusa 2 w Miechowie w zakresie budowy windy zewnętrznej
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów (II postępowanie)
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad "Rewitalizacja parku miejskiego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni" oraz "Rewitalizacja skweru miejskiego przy ul. Harcerskiej we Wrześni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.