Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478271/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. SIARY
PRZYSIÓŁEK GRANICE, W GMINIE SĘKOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękowa 252
1.5.2.) Miejscowość: Sękowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3518016 wew. 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8423591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. SIARYPRZYSIÓŁEK GRANICE, W GMINIE SĘKOWA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67059319-7c8f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067227/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa sieci wodociągowej w m. Siary przysiółek Granice, w Gminie Sękowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203135,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości ok. 0,5 km w m. Siary przysiółek Granice, w Gminie Sękowa.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
1) Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – zał. nr 1 do SWZ,
2) Projekt budowlano-wykonawczy – zał. nr 2 do SWZ: UWAGA – w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu tylko zakresu wskazanego w zał. nr 1 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
3) Projekt zagospodarowania terenu – zał. nr 3 do SWZ: UWAGA – w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu tylko zakresu wskazanego w zał. nr 1 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
4) Specyfikacja techniczna – zał. nr 4 do SWZ,
5) Przedmiar robót – zał. nr 5 do SWZ - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254845,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „EKOMONT” Krzysztof Brach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122966001
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 38
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 38-321
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "EKOMONT" Krzysztof Brach
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "EKOMONT" Krzysztof Brach
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.