Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006361/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00032601/01 - Wynik z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lipnowski. ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866494
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sierakowskiego 10 B
1.4.2.) Miejscowość: Lipno
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@lipnowski.powiat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018629
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00006361/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: „ Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie.”
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Załączony przedmiar robót stanowi ogólną wskazówkę dla Wykonawców i nie determinuje zakresu prac objętych zamówieniem. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Podstawą dla szacowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa uzupełniana o zapisy SWZ
• Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
• Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na placu budowy łącznie z dokonaniem obmiaru robót, będących przedmiotem zamówienia. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
• Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał ogrodzić i oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami.
• Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
• Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd; mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
• Stosownie do treści art. 102 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SWZ.
• Warunki realizacji robót zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
• Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
• Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
Zadanie inwestycyjne obejmuje:
TOM I
Projekt zagospodarowania terenu
Projekt architektoniczno-budowlany
Część ogólnobudowlana Architektoniczna
TOM II
Projekt architektoniczno-budowlany
Część ogólnobudowlana Konstrukcyjna
TOM III
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna elektryczna. Instalacje wewnętrzne
TOM IV
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja wod.-kan.
TOM V
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja c.o.
TOM VI
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja wentylacji i klimatyzacji
TOM VII
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Kanalizacja deszczowa
TOM VIII
Projekt architektoniczno-budowlany
Część drogowa. Drogi i parkingi. Ogrodzenie
TOM IX
Projekt architektoniczno-budowlany
Inżynieria architektury. Akustyka sali koncertowej
TOM X
Projekt architektoniczno-budowlany
Architektura krajobrazu. Usunięcie i sadzenie drzew
TOM XI
Projekt wykonawczy
Zamawiający posiada następujące decyzje i pozwolenia:
• Decyzja Starosty Lipnowskiego Nr 545/2021 udzielającą pozwolenie na budowę,
• Decyzja Starosty Lipnowskiego znak: SA.6541.1.2021 zatwierdzającą „ Dokumentację geologiczno – inżynierską sporządzoną w celu określenia warunków geologiczno – inżynierski
• Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: WGK/RG.6733.59.2019
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• obsługę geodezyjną i geologiczną – zgodnie z projektem Wykonawca musi zapewnić nadzór geotechniczny;
• sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej w rozumieniu art. 3 ust. 14) w powiązaniu z art.3 ust 13) ustawy prawo budowlane oraz dokumentację geologiczną i geodezyjną zawierające inwentaryzację powykonawczą;
• sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcję obsługi obiektu i zamontowanych urządzeń i armatury wraz z ich wykazem i harmonogramem czynności obsługi konserwacyjnej i serwisowej – w 2 egzemplarzach. Wykaz urządzeń i armatury powinien zawierać cenę jednostkową netto, numer fabryczny i nazwę producenta – wykaz należy sporządzić w oddzielnej tabeli;
• przeprowadzenie badań i prób końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego;
• dostarczenie i zamontowanie gaśnic, oznakowania bezpieczeństwa – piktogramy BHP i p.pożarowe – oraz sporządzenie schematu ewakuacyjnego;
• przygotowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii i uzgodnień, wniosku do właściwego inspektora nadzoru budowlanego o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu – zadania inwestycyjnego;
• Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
• wykonanie powykonawczych pomiarów akustycznych czasu pogłosu (RT) potwierdzających osiągnięcie zakładanych parametrów w sali zgodnych z założeniami projektowymi;
• inwestycja powinna być zrealizowana przy użyciu takich technologii i środków technicznych aby do minimum ograniczyć niekorzystne oddziaływanie inwestycji na środowisko;
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: „ Budowa budynku szkoły muzycznej wraz z salą koncertową w Lipnie.”
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Załączony przedmiar robót stanowi ogólną wskazówkę dla Wykonawców i nie determinuje zakresu prac objętych zamówieniem. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Podstawą dla szacowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa uzupełniana o zapisy SWZ
• Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
• Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na placu budowy łącznie z dokonaniem obmiaru robót, będących przedmiotem zamówienia. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
• Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał ogrodzić i oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami.
• Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
• Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd; mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
• Stosownie do treści art. 102 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SWZ.
• Warunki realizacji robót zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
• Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
• Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
Zadanie inwestycyjne obejmuje:
TOM I
Projekt zagospodarowania terenu
Projekt architektoniczno-budowlany
Część ogólnobudowlana Architektoniczna
TOM II
Projekt architektoniczno-budowlany
Część ogólnobudowlana Konstrukcyjna
TOM III
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna elektryczna. Instalacje wewnętrzne
TOM IV
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja wod.-kan.
TOM V
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja c.o.
TOM VI
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Instalacja wentylacji i klimatyzacji
TOM VII
Projekt architektoniczno-budowlany
Część instalacyjna sanitarna. Kanalizacja deszczowa
TOM VIII
Projekt architektoniczno-budowlany
Część drogowa. Drogi i parkingi. Ogrodzenie
TOM IX
Projekt architektoniczno-budowlany
Inżynieria architektury. Akustyka sali koncertowej
TOM X
Projekt architektoniczno-budowlany
Architektura krajobrazu. Usunięcie i sadzenie drzew
TOM XI
Projekt wykonawczy
Zamawiający posiada następujące decyzje i pozwolenia:
• Decyzja Starosty Lipnowskiego Nr 545/2021 udzielającą pozwolenie na budowę,
• Decyzja Starosty Lipnowskiego znak: SA.6541.1.2021 zatwierdzającą „ Dokumentację geologiczno – inżynierską sporządzoną w celu określenia warunków geologiczno – inżynierski
• Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: WGK/RG.6733.59.2019
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• obsługę geodezyjną i geologiczną – zgodnie z projektem Wykonawca musi zapewnić nadzór geotechniczny;
• sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej w rozumieniu art. 3 ust. 14) w powiązaniu z art.3 ust 13) ustawy prawo budowlane oraz dokumentację geologiczną i geodezyjną zawierające inwentaryzację powykonawczą;
• sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcję obsługi obiektu i zamontowanych urządzeń i armatury wraz z ich wykazem i harmonogramem czynności obsługi konserwacyjnej i serwisowej – w 2 egzemplarzach. Wykaz urządzeń i armatury powinien zawierać cenę jednostkową netto, numer fabryczny i nazwę producenta – wykaz należy sporządzić w oddzielnej tabeli;
• przeprowadzenie badań i prób końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego;
• dostarczenie i zamontowanie gaśnic, oznakowania bezpieczeństwa – piktogramy BHP i p.pożarowe – oraz sporządzenie schematu ewakuacyjnego;
• przygotowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii i uzgodnień, wniosku do właściwego inspektora nadzoru budowlanego o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu – zadania inwestycyjnego;
• Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
• wykonanie powykonawczych pomiarów akustycznych czasu pogłosu (RT) potwierdzających osiągnięcie zakładanych parametrów w sali zgodnych z założeniami projektowymi;
• inwestycja powinna być zrealizowana przy użyciu takich technologii i środków technicznych aby do minimum ograniczyć niekorzystne oddziaływanie inwestycji na środowisko;
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia od dnia 01.01.2022 r. udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia wynoszącego nie mniej niż 10 %.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lipnie"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Efektywne systemy ciepłownicze
- Montaż instalacji fotowoltaicznej 49,68 kWp na gruncie na Stacja Uzdatniania Wody w Rumunkach Karnkowskich
- Zakup samochodu służbowego.
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.