eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kopojno"PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU - NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W KOPOJNIE"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W KOPOJNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389804582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Kopojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 500153390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@zagorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: com.zagorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c618f4e-6239-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00299811/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ,,Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - na potrzeby podopiecznych Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kopojnie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289810 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i
dostarczeniu – na potrzeby podopiecznych Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kopojnie
– gorącego posiłku: obiadu, śniadania, kolacji, podwieczorku.
2.1. Zamawiający szacuje, że dziennie należy dostarczyć:
a) śniadań – 14 posiłków
b) obiadów – 24 posiłki
c) podwieczorków – 14 posiłków
d) kolacji – 14 posiłków
Obiady dla podopiecznych całodobowych dostarczane będą przez 365 dni w roku, natomiast
dla podopiecznych dziennych również przez 365 dni w roku.
W roku 2022 należy dostarczyć około:
1) śniadań 5110 (tj.365 dni x 14 posiłki)
2) obiadów dla podopiecznych całodobowych 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków)
3) obiadów dla podopiecznych dziennych 3650 (t.j.365 dni x 10 posiłków)
4) podwieczorków 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków).
5) kolacji 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym
wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej
ilości.
W przypadku, gdy dostawa obiadów, śniadań, podwieczorków i kolacji będzie mniejsza niż
planowana przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych porcji obiadów,
śniadań, podwieczorków, kolacji danego dnia według zamówień Zamawiającego. Liczba
posiłków uzależniona jest od frekwencji uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w
Kopojnie. O liczbie śniadań, obiadów, podwieczorków, kolacji na dany dzień Zamawiający
będzie informował do godziny 1200 w dniu poprzedzającym wykonanie usługi.
Liczba śniadań, obiadów, podwieczorków, kolacji może różnić się między sobą.
Posiłki powinny być dostarczane do budynku Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w
Kopojnie , Kopojno 38 62 – 410 Zagórów w następujących godzinach:
7.30 – dostawa śniadania
12.00 – dostawa obiadu z podwieczorkiem i kolacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARDEX MAŁGORZATA SAUKENS, BISTRO POLIGON

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841469621

7.3.3) Ulica: KATARZYŃSKA

7.3.4) Miejscowość: GRUSZCZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.