Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541410/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00551890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2025/BZP 00020043/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu FEDS.08.01-IZ.00-0001/24 pn.:
„Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu FEDS.08.01-IZ.00-0001/24 pn.:„Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecabf40a-f095-411f-be4f-19c43ca46eee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029588/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów spożywczych w ramach projektu FEDS.08.01-IZ.00-0001/24 pn.: „Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021- 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.3.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy artykułów spożywczych obejmujących batony energetyczne, wodę butelkowaną niegazowaną i gazowaną, kawę rozpuszczalną i sypaną, herbatę oraz cukier w ramach Projektu pn. Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych dla uczniów dolnośląskich szkół zgodnie z zakresem wskazanym w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894400-5 - Przekąski
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15831000-2 - Cukier
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66618,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149145,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149145,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951293690
7.3.3) Ulica: Zaułek Rogoziński nr 1, lok 7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149145,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa leków i wyrobów medycznych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3463D w obrębie Lipienica
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- "Zakup i dostawa produktów spożywczych dla ZSP3 w Gdyni"
- Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y "OCEANIA"
- Dostawy 20 000 (dwudziestu tysięcy) pakietów posiłku regeneracyjnego dla dawców krwi
- SUKCESYWNA DOSTAWA artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Koszałka Opałka w Sycowie z podziałem na 8 części
- Zakup różnych artykułów żywnościowych, w tym pieczywa dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.