eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecSprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/ 356-40-04

1.5.8.) Numer faksu: 34/ 356-41-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5093f17-4c45-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280357/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.7.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64398,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Arbuz kg 90
2 Banan gat. I długość 15-18 cm kg 340
3 Botwinka kg 100
4 Brokuły średnica minimum 15 cm szt 420
5 Brukselka kg 50
6 Brzoskwinia jedna sztuka winna mieć od 120g do 150g kg 90
7 Burak czerwony średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm kg 850
8 Cebula kg 550
9 Cukinia kg 260
10 Cytryna kg 35
11 Czereśnie kg 60
12 Czosnek szt 30
13 Dynia Hokkaido kg 90
14 Fasola szparagowa bezwłóknista kg 130
15 Grapefruit kg 60
16 Gruszki 1 szt winna mieć od 170g do 220g kg 80
17 Jabłka sortowane średnica od 7 do 8 cm kg 900
18 Jabłka kompotowe kg 1700
19 Kalafior średnica minimum 20 cm szt 500
20 Kalarepa bulwa z zielonymi liśćmi kg 350
21 Kapusta biała kg 1000
22 Kapusta biała młoda kg 200
23 Kapusta czerwona kg 340
24 Kapusta kiszona nie kwaszona z marchewką kg 1000
25 Kapusta pekińska kg 520
26 Kapusta włoska kg 100
27 Kiwi 1 szt winna mieć od 100g do 200g kg 70
28 Koperek zielony 1p - min. 40g p 1800
29 Mandarynka kg 80
30 Marchew konsumpcyjna gat. I cała zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg 2400
31 Mieszanka owoców suszonych kg 5
32 Nektaryna 1 szt winna mieć od 120g do 150g kg 80
33 Ogórek gruntowy długość do 8 cm kg 80
34 Ogórek kiszony kg 530
35 Ogórek małosolny kg 70
36 Ogórki zielone średnica ogórka nie mniejsza niż 4 cm kg 220
37 Papryka czerwona kg 140
38 Pieczarki białe, średnica do 5 cm, zamknięte jasne blszki kg 340
39 Pietruszka cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg 260
40 Pietruszka zielona 1p - min 40g p 1700
41 Pomarańcza 1 szt winna mieć od 150g do 200g kg 250
42 Pomidory 1 szt winna mieć od 100g do 120g kg 900
43 Pomidory malinowe kg 280
44 Pomidory rzymskie, śliwkowe kg 220
45 Por kg 35
46 Porzeczka kg 30
47 Rabarbar kg 120
48 Rzodkiewka p 700
49 Rzodkiew biała kg 170
50 Sałata lodowa 1 szt - 500g szt 600
51 Sałata zielona cała, bez wyciętych środków główek, min 300g szt 200
52 Seler kg 550
53 Szpinak kg 120
54 Szczypiorek 1p - min 40g p 1300
55 Śliwki typu węgierka kg 350
56 Truskawki kg 150
57 Winogrona kg 100
58 Wiśnie kg 120

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221250-3 - Cukinia

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03221430-9 - Brokuły

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222230-4 - Grejpfruty

03222240-7 - Mandarynki

03222311-6 - Porzeczki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222332-9 - Brzoskwinie

03222333-6 - Wiśnie

15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana

15332180-9 - Melony

15332410-1 - Owoce suszone

4.5.5.) Wartość części: 37700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ziemniaki konsumpcyjne worek max 15 kg, średnica minimum 8 cm kg 26000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 26698,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59451,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59931,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59451,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Obwoźny Włoch Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277906800

7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 3a/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59451,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20748,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Obwoźny Włoch Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277906800

7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 3a/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.