Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304459/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych
dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowychdla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3c3422-5800-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304459/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/029/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych
dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.
Papier kserograficzny/artykuły biurowe zaproponowane przez Wykonawcę, muszą być wysokiej jakości, wolne od wad i spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz:
a) artykuły papiernicze z pozycji od 2 do 10 załącznika nr 2 muszą posiadać certyfikat FSC (Forest Stewardship Council), Ecolabel lub inny równoważny, natomiast z pozycji 1 wyprodukowany w 100% z włókien wtórnych,niebielony ,białość ok 60%.
b) wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
c) cały asortyment wykazany w załączniku nr 2 od pozycji 11 do 225 będzie objęty 24 miesięczną gwarancją licząc od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197600-2 - Papier i tektura gotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192000-1 - Wyroby biurowe
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
30195911-1 - Akcesoria do tablic do pisania
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30199230-1 - Koperty
30199330-2 - Papier ciągły do drukarek komputerowych
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181800,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204323,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181800,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634146069
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181800,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Sukcesywne dostawy materiałów, tj. płyty CD, DVD, BD, koperty
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- Dostawy artykułów biurowych (15)
- Dostawa materiałów biurowych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.