Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007421/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018687 z dnia 2021-03-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10
1.5.2.) Miejscowość: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b2436b-6f71-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001801/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych", realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa busa do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, którego Realizatorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielnie, ul. 6 Marca 35, 76-032 Mielno.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu maksymalnie 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, wyposażony w atestowaną windę załadowczą o udźwigu min. 300 kg, posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego. Wymienione parametry techniczne i wyposażenie samochodu, należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych.3. Samochód musi być nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, niezarejestrowany. Musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Samochód musi być zgodny z normą EURO 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. Dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.4. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Realizatora, wszelkie koszty związane z dostawą ponosi Wykonawca. 5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia wynosi:1) Perforacja nadwozia – min. 2 lata,2) Lakier – min. 2 lata,3) Pojazd – podzespoły bez limitu kilometrów – min. 2 lata,4) Akumulator – min 2 lata,5) Serwis gwarancyjny dostępny na terenie całego kraju.Potwierdzeniem odbioru busa będzie protokół zdawczo-odbiorczy oraz faktura VAT.6. Minimalne wymiary pojazdu:1) Długość całkowita pojazdu – nie mniej niż 5300 mm,2) Rozstaw osi nie mniej niż 3200 mm,3) Wysokość wewnątrz pojazdu nie mniej niż 1600 mm,7. Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o pojemności nie mniej niż 1,6 l, moc silnika nie mniej niż 120 KM, spełniający aktualnie obowiązujące normy spalania.8. Bezpieczeństwo:1) poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera;2) system ABS,ESP, ASR, EDS, MSR;3) wspomaganie układu kierowniczego;4) immobiliser;5) fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa;6) atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zgodne z normą ISO 10542-2,7) czujnik parkowania – przód tył,8) podłoga z trwałego, antypoślizgowego materiału;9) atesty mocowań do wózków inwalidzkich;9. Elementy funkcjonalne:1) drzwi tylne otwierane pod kątem 180 stopni lub do góry;2) przesuwane drzwi boczne co najmniej z jednej (prawej) strony z dokładanym najazdem dla wózka inwalidzkiego;3) przyciemniane szyby w tylnej części pojazdu;4) komplet pokrowców na siedzenia;5) wersja wyposażenia standard;6) pełnowymiarowe koło zapasowe;7) ogrzewany przedział pasażerski;8) radio + głośniki;9) pojazd wyposażony w komplet kół z oponami letnimi i oponami zimowymi;10) regulowany fotel kierowcy;11) elektrycznie opuszczane przednie szyby boczne;12) centralny zamek sterowany pilotem;13) klimatyzacja z nawiewem z przodu i tyłu;14) nawiew ciepłego powietrza na przód i tył regulowany;15) elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka;16) oświetlenie wewnętrzne w części przedniej i przedziale pasażerskim umiejscowienie w podsufitce;17) pełnowymiarowe kołpaki, felgi;18) komputer pokładowy;19) siedzenia w II i III rzędzie szybko i łatwo demontowane;10. Dostosowanie pojazdu:1) należy dodatkowo samochód wyposażyć w instalację najazdową, antypoślizgową, służącą do wjazdu wózków inwalidzkich, o długości nie krótszej niż 1800 mm oraz komplet pasów ze zwijaczami do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów podłogowych;2) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych.3) oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym w tym oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, loga realizowanego projektu i informacji o dofinansowaniu;4) poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osób z pojazdu,5) oznaczenie progów kolorami kontrastowymi.6) drzwi boczne z wysuwanym podestem.11. Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu):1) homologacja umożliwiająca dopuszczenie pojazdu do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami;2) karta gwarancyjna;3) instrukcja obsługi w języku polskim;4) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu;5) badania techniczne oraz atesty na urządzenia potwierdzające dostosowanie busa do transportu osób niepełnosprawnych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174660
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank-Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI MIELNO
- Kompleksowa dostawa gazu wraz z dystrybucją do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie na rok 2025
- Wykonanie projektu planu ogólnego Gminy Mielno
więcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.