Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisu oprogramowania do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.bialystok.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wdrażanie i utrzymanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi serwisu oprogramowania do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2a3d765-95bf-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045278/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Asysta techniczna systemu do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej, innych należności, obsługi podatków i opłat lokalnych, obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej
ręki jeżeli usługi mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze lub
związanych z ochrona praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów jeżeli nie istnieją rozsądne rozwiązania
alternatywne lub rozwiązania zastępcze, a brak konkurencyjności nie jest wynikiem zawężenia parametrów zamówienia.
Jedynym właścicielem majątkowych praw autorskich do systemu FISKUS do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów jest
Centrum Informatyki ZETO S.A. z siedzibą w Białymstoku, je przysługują majątkowe prawa autorskie do kodu źródłowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.109.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu oprogramowania do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych podczas przejazdów. Szczegółowy zakres zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi asysty technicznej m.in. w zakresie:
1) dostosowania Oprogramowania do zmian przepisów prawa powszechnego oraz prawa miejscowego nie później niż w terminie:
a) 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono „vacatio legis” nie krótsze niż 21 dniowe;
b) 14 dni od daty ogłoszenia, lecz nie później niż z datą wejścia w życie, w przypadku pozostałych przepisów;
2) udzielania użytkownikom Oprogramowania pomocy i doradztwa w zakresie jego użytkowania w Czasie dostępności;
3) instalację nowych, poprawionych wersji Oprogramowania na platformie sprzętowo-systemowej Zamawiającego;
4) diagnozowania i usuwania Błędów występujących w trakcie bieżącej eksploatacji Oprogramowania;
5) aktualizacji Oprogramowania pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych;
6) dostarczania rozwiązań zastępczych w użytkowaniu Oprogramowania na czas usuwania Błędów;
7) dostarczania aktualnej wersji dokumentacji Oprogramowania w wersji elektronicznej umożliwiającej wydruk;
8) dostarczania Zamawiającemu raportów zmian wykonywanych w Oprogramowaniu.
3. Usługa asysty technicznej nie obejmuje:
1) dostosowania (modyfikacji) Oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, w przypadku, gdy dostosowanie nie wynika ze zmian przepisów prawa powszechnego oraz prawa miejscowego;
2) Serwisu i aktualizacji Środowiska Sprzętowo-Systemowego, będącego w posiadaniu Zamawiającego, uruchomionego na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.3) Ulica: Skorupska
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142988,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
System FISKUS jest utworem stanowiącym przedmiot prawa autorskiego zgodnie z art. 1 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 4 lutego
1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (DZ. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.). Zatem jedynym podmiotem
uprawnionym do wykonywania prac w obrębie systemu FISKUS jest Centrum Informatyki ZETO S.A. Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu FISKUS.
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu jest związane z koniecznością dokonywania zmian w jego
kodzie źródłowym co na podstawie przysługujących praw autorskich może wykonać tylko autor programu. Ponadto, dla
właściwego świadczenia usługi asysty technicznej konieczna jest szczegółowa wiedza o systemie pozwalająca w
szczególności na właściwe identyfikowanie problemów i rozwiązywanie ich we właściwy dla tego systemu sposób. Na dzień
dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
Biorąc powyższe pod uwagę zasadnym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214
ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Białymstoku, ul. Strażacka 25
- Remont drogi powiatowej Nr 1448B na odcinku Podozierany - granica Gminy Michałowo (Gm. Gródek)
- Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 - 2026
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Białymstoku
- Modernizacja i adaptacja instalacji wentylacyjnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.