Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206501/01 - Wynik z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup łóżek szpitalnych elektrycznych wraz z niezbędnym wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000837583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alpejska 42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-628
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ikard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup łóżek szpitalnych elektrycznych wraz z niezbędnym wyposażeniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd7043d-ae15-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ikard.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikard.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje - rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII STEFANA KARDYNAŁA WYSZYNSKIEGO – PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ikard.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
5) dane osobowe pozyskane w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli z przepisów prawa wynikać będzie dłuższy okres przedawnienia roszczeń związanych z umową. (...)
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków - pozostałe informacje w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dot. RODO - Rozdział XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.100.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup łóżek szpitalnych elektrycznych wraz z niezbędnym wyposażeniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 57 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.
Szczegółowe informacje - Rozdział VII i VIII - SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 57 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.
Szczegółowe informacje - Rozdział VII i VIII - SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Oferowany przedmiot zamówieniaNa potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokładny opis z katalogu produktów lub inny dokument zawierający nazwę produktu oraz numer katalogowy tj.:
1) Prospekt lub katalog lub folder lub karta danych technicznych, w tym na potwierdzenie parametrów opisanych w pkt.:
- 24, 26, 30, 63, 64, 79, 80, 81
- 79 – potwierdzenie kontaminacji
2. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt medyczny spełnia wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz posiada oznaczenie CE i aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi
w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych tj.:
1) Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania, przez Wykonawcę, wyrobów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
2) Certyfikat ISO 13485:2016 lub równoważny potwierdzający, że producent wdrożył oraz utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych,
3) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium,
4) dokumenty w przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania),
5) odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, w przypadku, jeśli nie podlegają w/w przepisom
6) przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako sprzęt medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego -
z zaznaczeniem oferowanego asortymentu:
Oświadczam/-y, że w odniesieniu do …………….*) został zaoferowany produkt nie zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
*) wypełnić jeśli dotyczy danego asortymentu
3. Instrukcja w języku polskim w wersji elektronicznej potwierdzająca zaoferowany parametr w pkt. V ppkt. 65 – Załącznik nr 2 do SWZ
4.
Na potwierdzenie - KRYTERIUM OCENY OFERT
Na potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających zaoferowanych parametr w pkt.:
- 20, 23, 27, 29, 36, 45, 54, 55, 104
Poprzez dokumenty potwierdzające zaoferowany parametr Zamawiający rozumie dokładny opis z katalogu produktów lub inny dokument zawierający nazwę produktu oraz numer katalogowy tj.:
Prospekt lub katalog lub folder lub karta danych technicznych, instrukcja obsługi
WRAZ Z ZAZNACZENIEM POZYCJI
Dokumenty na potwierdzenie kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Oferowany przedmiot zamówieniaNa potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokładny opis z katalogu produktów lub inny dokument zawierający nazwę produktu oraz numer katalogowy tj.:
1) Prospekt lub katalog lub folder lub karta danych technicznych, w tym na potwierdzenie parametrów opisanych w pkt.:
- 24, 26, 30, 63, 64, 79, 80, 81
- 79 – potwierdzenie kontaminacji
2. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt medyczny spełnia wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz posiada oznaczenie CE i aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi
w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych tj.:
1) Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania, przez Wykonawcę, wyrobów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
2) Certyfikat ISO 13485:2016 lub równoważny potwierdzający, że producent wdrożył oraz utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych,
3) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium,
4) dokumenty w przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania),
5) odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, w przypadku, jeśli nie podlegają w/w przepisom
6) przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako sprzęt medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego -
z zaznaczeniem oferowanego asortymentu:
Oświadczam/-y, że w odniesieniu do …………….*) został zaoferowany produkt nie zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
*) wypełnić jeśli dotyczy danego asortymentu
3. Instrukcja w języku polskim w wersji elektronicznej potwierdzająca zaoferowany parametr w pkt. V ppkt. 65 – Załącznik nr 2 do SWZ
4.
Na potwierdzenie - KRYTERIUM OCENY OFERT
Na potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających zaoferowanych parametr w pkt.:
- 20, 23, 27, 29, 36, 45, 54, 55, 104
Poprzez dokumenty potwierdzające zaoferowany parametr Zamawiający rozumie dokładny opis z katalogu produktów lub inny dokument zawierający nazwę produktu oraz numer katalogowy tj.:
Prospekt lub katalog lub folder lub karta danych technicznych, instrukcja obsługi
WRAZ Z ZAZNACZENIEM POZYCJI
Dokumenty na potwierdzenie kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Na ofertę składa się:1) Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, wskazujący parametry oferowanego sprzętu, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
8. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – dot. podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone z godnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3a do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby), sporządzone zgodnie
z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ (jeżeli dotyczy).
Szczegółowe informacje - SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej,
o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje zamówienie w zakresie,
w jakim te uprawienia są wymagane;
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
Szczegółowe informacje - SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki realizacji umowy Zamawiający określił szczegółowo w Załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-18 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie: https://ikard.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje dot. przedmiotowego postępowania w tym wymaganych dokumentów, zawarte są w SWZ oraz wzałącznikach do SWZ. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 2 do
SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego
postępowania: https://ikard.ezamawiajacy.pl/
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.