Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550625/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie w 2024 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 5325013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,151017,01045755fdc52f529cbce89e2fa692cb.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie w 2024 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebaea1ad-99b3-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040998/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Sprzątanie – utrzymanie porządku i czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP1-55/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2024 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania budynków tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.);
utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych nieruchomości (w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych – przy kontenerach na odpady tzw. placykach gospodarczych, w bramach przejazdowych / prześwitach pomiędzy budynkami, na chodnikach, miejscach utwardzonych, trawnikach, terenach zielonych itp.);
3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach, których wykaz adresów stanowi Załącznik Nr 1.1. do SWZ (Zadanie I) oraz Załącznik nr 1.2. do SWZ (Zadanie II):
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych gminy:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 109 880,65 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 40 591,15 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 8 016,20 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7 609,80 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 2 848,63 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 17 609,67 m2.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
6. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości stanowią Załącznik 1.1. do SWZ oraz Załącznik 1.2. do SWZ.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90923000-3 - Usługi odszczurzania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513083,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990344,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513083,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja art'Ev s.c. Monika Kula
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja art'Ev s.c. Anna Rosowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312646413
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ART EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ART EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513083,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.