Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00239585/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w serwerowniach II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, z siedzibą w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 oraz ul. Kletówki 27A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w serwerowniach II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, z siedzibą w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 oraz ul. Kletówki 27A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c35d9dd-2c10-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013150/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Instalacja systemu klimatyzacji precyzyjnej i pomieszczeń w serwerowni II Oddziału Informatycznego SA w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231508/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-271-71/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 497146,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy Części I zamówienia, obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w serwerowni II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, z siedzibą w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12.Zamówienie obejmuje:
-2 jednostki zewnętrzne o wydajności chłodniczej 7 kW każda, mocowane na ścianie zewnętrznej budynku,
-2 jednostki wewnętrzne typu ściennego, o wydajności chłodniczej 7 kW każda,
-wraz z niezbędnymi przewodami instalacyjnymi - instalacje freonowe, zasilające, sterujące oraz odprowadzenia skroplin.
Nadto, Wykonawca – odpowiednio do realizowanej części zamówienia:
- Opracuje i przekaże Zamawiającemu po 2 egz. dokumentacji powykonawczej, w zakresie wykonywanej Części zamówienia,
- przeszkoli 2 osoby wskazane przez Kierownika Oddziału Informatycznego II w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
- udzieleni rękojmi i gwarancji dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 niniejszej Umowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy określony jest odrębnie, dla obu części, dokumentacją projektową opracowaną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Wojciecha Pasińskiego, stanowiącą Załącznik Nr 2 do Umowy, obejmującą:
1) projekt budowlany,
2) projekt wykonawczy,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
4) przedmiar robót,
5) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Ofertą złożoną przez Wykonawcę - Załącznik Nr 3 do Umowy oraz kosztorysem ofertowym.
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1) projekt budowlany,
2) projekt wykonawczy,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
5) Przedmiar robót,
6) Oferta Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 33742,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy Części II zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w serwerowni II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, z siedzibą w Krośnie, ul. Kletówki 27A.Zamówienie obejmuje:
- demontaż 2 szt. szaf klimatyzacji precyzyjnej, zlokalizowanych w pomieszczeniu serwerowni,
- dostawę i montaż w serwerowni II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, z siedzibą w Krośnie, ul. Kletówki 27A, systemu klimatyzacji precyzyjnej, w skład którego wchodzą trzy jednakowe szafy klimatyzacji precyzyjnej w układzie N+1.
Nadto, Wykonawca – odpowiednio do realizowanej części zamówienia:
- Opracuje i przekaże Zamawiającemu po 2 egz. dokumentacji powykonawczej, w zakresie wykonywanej Części zamówienia,
- przeszkoli 2 osoby wskazane przez Kierownika Oddziału Informatycznego II w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
- udzieleni rękojmi i gwarancji dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 niniejszej Umowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony jest odrębnie, dla obu części, dokumentacją projektową opracowaną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Wojciecha Pasińskiego, stanowiącą Załącznik Nr 2 do Umowy, obejmującą:
1) projekt budowlany,
2) projekt wykonawczy,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
4) przedmiar robót,
5) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
6) Ofertą złożoną przez Wykonawcę - Załącznik Nr 3 do Umowy oraz kosztorysem ofertowym.
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1) projekt budowlany,
2) projekt wykonawczy,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
5) Przedmiar robót,
6) Oferta Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 463404,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK Katowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340131170
7.3.3) Ulica: Al. Korfantego 125A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-156
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK Katowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340131170
7.3.3) Ulica: Al. Korfantego 125A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-156
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-23INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup kosiarek, zamiatarki i myjki ciśnieniowej w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Sprzedaż i dostarczenie wagi analitycznej i ph-metru dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka" organizowanego na Uniwersytecie Rzeszowskim w ramach projektu RID -"Migranci z Ukrainy w województwie podkarpackim
- Dostawa sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej (uroczysta kolacja) na potrzeby "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka" organizowanego na Uniwersytecie Rzeszowskim w ramach projektu RID -
- Świadczenie usługi organizacji bankietu w dniu 11 grudnia 2024 r. dla uczestników "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Przebudowa ulicy Konopnickiej w Golubiu-Dobrzyniu o nr 110617C (0+000,00 km - 0+369,96 km) w ramach zadania pn. "Przebudowa ulicy Konopnickiej"
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Dzikowiec
- Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu ul. Żwirki i Wigury m. Łapy
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.