Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460719/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych – część 1 i 32
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 442 64 88
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 442 63 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bf812cc-6ce2-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych – część 1 i 322.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf812cc-6ce2-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029213/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych – część 1 i 32
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.261.75.2022.WZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590021,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu drogi powiatowej nr 1567 K Nowy Sącz – Wojnarowa – Wilczyska (19,35 km – III standard).Szczegółowy zakres oraz wymagania realizacji usługi określone zostały w następujących załącznikach:
1. Załącznik nr 1a – arkusz cenowy (określający wykaz dróg, ich długość oraz szacunkową ilość dni, w których usługa będzie realizowana),
2. Załącznik nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
a. Załącznik nr 4a – zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi,
b. Załącznik nr 4b– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi,
c. Załącznik nr 4c – Rozporządzenie Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960).
3. Załącznik nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 395655,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu drogi powiatowej nr 1565 K Niecew – Podole Górowa i nr 1566 K Lipnica Wielka – Bukowiec (11,90 km – IV standard).Szczegółowy zakres oraz wymagania realizacji usługi określone zostały w następujących załącznikach:
1. Załącznik nr 1a – arkusz cenowy (określający wykaz dróg, ich długość oraz szacunkową ilość dni, w których usługa będzie realizowana),
2. Załącznik nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
a. Załącznik nr 4a – zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi,
b. Załącznik nr 4b– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi,
c. Załącznik nr 4c – Rozporządzenie Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960).
3. Załącznik nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 194366,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373590,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373590,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373590,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Kupno-Sprzedaż Materiałów Budowlanych Józef Świerad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491960426
7.3.3) Ulica: 54
7.3.4) Miejscowość: Niecew
7.3.5) Kod pocztowy: 33-322
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373590,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-04 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Kupno-Sprzedaż Materiałów Budowlanych Józef Świerad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491960426
7.3.3) Ulica: 54
7.3.4) Miejscowość: Niecew
7.3.5) Kod pocztowy: 33-322
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-04 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.