eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RząśniaPrzebudowa zabytkowego budynku w Stróży



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446317122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1d9b833-0bb4-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1d9b833-0bb4-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039614/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGI.271.9.2024.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie przebudowy zabytkowego budynku w Stróży
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przebudowę układu funkcjonalnego,
b) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
d) roboty związane z konstrukcją i pokryciem dachowym,
e) roboty ogólnobudowlane w tym prace restauratorskie i konserwatorskie szczegółowo określone w dokumentacji projektowej,
f) nowych instalacji wodkan,
g) wykonanie centralnego ogrzewania z nowym źródłem ciepła,
h) wykonanie instalacji cwu, elektrycznej oraz niskoprądowej,
3. Zamawiający informuje, iż prawie wszystkie prace ziemne związane z zagospodarowaniem terenu wokół zabytkowego budynku w Stróży (boisko, ławki, piłkochwyty, nasadzenia, alejki, oświetlenie, wycinka drzew) zostały wykonane w ramach innego zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach odrębnej umowy w ostatnim czasie przez Zamawiającego, dlatego przedmiotowy zakres nie jest objęty tym postepowaniem.
4. Ewentualne koszty nadzoru archeologicznego oraz geologicznego poniesie Zamawiający.
5. Zamawiający informuje, że okucia oraz szyby we wszystkich oknach mają być antywłamaniowe i posiadać w związku z tym odpowiednie dokumenty potwierdzające ich właściwości.
6. W celu wykonania opaski wokół budynku należy wykorzystać kostkę z rozbiórki.
7. Na etapie składania ofert należy uwzględnić zakup stałej zabudowy oraz sprzętu AGD zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej, natomiast bardziej szczegółowe informacje na temat wyposażenia zaplecza socjalnego będą podejmowane na etapie realizacji inwestycji.
8. Zamawiający, informuje iż pomieszczenie kotłowni w przebudowanym budynku będzie się znajdować w pomieszczeniu oznaczonym nr 1/07 umiejscowionym na pierwszym piętrze budynku. Pomieszczenie to jest widoczne na rysunku rzut piętra instalacja c.o. rysunek nr „S8”.
9. Zamawiający informuje, że zbiornik podziemny na gaz jest elementem projektu, który powstanie w trakcie realizacji tego zadania inwestycyjnego. Aktualnie zabytkowy budynek w Stróży jest ogrzewany za pomocą pieca opalanego węglem. W trakcie przeprowadzonych robót budowlanych przy zabytkowym budynku w Stróży zostanie zmienione źródło ciepła w budynku, które będzie zasilane paliwem (gazem) z magazynowanym w nowo wybudowanym podziemnym zbiorniku na gaz, co przewiduje zarówno dokumentacja projektowa i przedmiar robót.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
11. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
12. Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi gwarancji jakości którego długość będzie wynikała z treści oferty

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5381250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3950000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa i adres podmiotu składającego ofertę: Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „ WIKTOR” sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720101827

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) „DACH-SYSTEM ” Mariusz Drej w zakresie robót budowlanych
2) roboty instalacyjne sanitarne
3) roboty instalacyjne elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3950000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.