eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceZimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych sprzętem mechanicznym na terenie Gminy Kobierzyce-zabezpieczenie przed śliskością prostych odcinków dróg gminnych i powiatowych w Gminie Kobierzyce



Ogłoszenie z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018964 z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych sprzętem mechanicznym na terenie Gminy Kobierzyce-zabezpieczenie przed śliskością prostych odcinków dróg gminnych i powiatowych w Gminie Kobierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ugk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych sprzętem mechanicznym na terenie Gminy Kobierzyce-zabezpieczenie przed śliskością prostych odcinków dróg gminnych i powiatowych w Gminie Kobierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f8faac-8717-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PzpUzasadnienie faktyczne:Obfite opady śniegu oraz utrzymujące się niskie temperatury powietrza, były powodem trudnych warunków drogowych na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Kobierzyce. W związku z wystąpieniem śliskości na odcinkach prostych, konieczne było zawarcie umowy na zabezpieczenie przed śliskością prostych odcinków dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do usuwania śliskości oraz będzie utrzymywał drogi na ich całej szerokości. Powyższa usługa nie była ujęta w żadnej innej umowie, a jej zawarcie było konieczne w celu zabezpieczenia życia i zdrowia użytkowników ruchu drogowego na terenie gminy Kobierzyce.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.71.2018

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie przed śliskością prostych odcinków dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Kobierzyce. W ramach usługi Wykonawca usunie śliskość oraz będzie utrzymywał drogi na ich całej szerokości wg niżej wymienionych wytycznych:• Proporcja materiału do posypywania odcinków prostych powinna wynosić:- 50% soli, 50% piasku - dla głównych ciągów komunikacyjnych i dróg osiedlowych- 100% soli – dla dróg powiatowych, oraz w szczególnych przypadkach, na wniosek Zamawiającego, na odcinkach prostych dróg gminnych.• W przypadku wystąpienia zasp śnieżnych należy udrożnić przejazd na szerokości drogi w sposób mechaniczny,• W przypadku wystąpienia grubej warstwy lodu należy zastosować środki chemiczne i mechaniczne wspomagające (chlorek wapnia techniczny, chlorek magnezu, mieszaniny soli z chlorkami wapnia i magnezu), dodatkowo uszorstnienie nawierzchni mieszaniną piasku z solą, lub piasku.• Termin wykonania do 6 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego2. Wykaz dróg gminnych i powiatowych opisany jest w załączniku nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ILMAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961405274

7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 11A

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-01-20 do 2021-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.