Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00613875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b38419b-e507-4fe9-a2a2-6fd0c2f1c1fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dozór i ochrona mienia na terenie dwóch obiektów w terminie 02.01.2025 r. - 02.01.2026r.Dozór i ochrona mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działkowa 18, Polkowice.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 204373,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zdalny dozór wizyjny dla obiektów PSZOK w 2025r.Opis przedmiotu zamówienia:
a) usługa monitoringu systemu alarmowego i wizyjnego w ustalonych godzinach,
b) w momencie uruchomienia alarmu wideoweryfikacja przez pracownika Wykonawcy,
c) w sytuacji wykrycia zagrożenia wsparcie Patrolu Interwencyjnego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 43840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROMEX Mateusz Kromka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151762557
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176382,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71160,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71160,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROMEX Mateusz Kromka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151762557
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71160,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-02INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni dróg utwardzonych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.