eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LudziskoDostawa oleju opa³owego lekkiego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku



Og³oszenie z dnia 2022-01-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001264882

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 78

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ludzisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 523513472

1.5.8.) Numer faksu: 523513472

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsludzisko@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dpsludzisko78.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

87.30.Z Pomoc spo³eczna z zakwaterowaniem dla osób w podesz³ym wieku i osób niepe³nosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cfbab82d-751b-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00019073

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00012222/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: okre¶lono w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): okre¶lono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.37.371.1.2022.AG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego do ogrzewania budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku , gatunek L-1 wed³ug Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 z przeznaczeniem na cele grzewcze w planowanej ilo¶ci
do 75 000 litrów.
Olej opa³owy musi posiadaæ nastêpuj±ce parametry:
1)warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg;
2)gêsto¶æ w temp. 15° C max. 860 kg/m3;
3)temperatura zap³onu min. 56° C;
4)lepko¶æ kinematyczna w 20° C nie wy¿sza ni¿ 6,00 mm2/s;
5)sk³ad frakcyjny: do 250° C destyluje max. 65% (V/V), do 350° C destyluje min. 85% (V/V);
6)temperatura p³yniêcia max. –20° C;
7)pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max. 0,3% (m/m);
8)pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01% (m/m);
9)zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,1% (m/m);
10)zawarto¶æ wody nie wiêcej ni¿ 200 mg/kg;
11)zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêcej ni¿ 24 mg/kg;
12)barwa czerwona.

Dostawy oleju opa³owego lekkiego odbywaæ siê bêd± sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego na podstawie przesy³anych zg³oszeñ drog± elektroniczn± w terminach, ilo¶ciach i miejscu wskazanym przez osobê upowa¿nion± z ramienia Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku , za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia w terminie do 2 dni roboczych, licz±c od dnia nastêpnego po zg³oszeniu, o którym mowa wy¿ej, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-14:00. Wielko¶æ jednorazowej dostawy oleju opa³owego nie przekroczy 8000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz przepompowanie oleju opa³owego. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opa³owy w³asnym transportem. Wykonawca przy ka¿dej dostawie do³±czy atest na olej opa³owy lekki. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko czê¶ci przedmiotu zamówienia, co uzale¿nione bêdzie od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia odszkodowawcze z tego tytu³u. Wykonawca musi posiadaæ aktualn± polisê ubezpieczeniow± OC, na podstawie której regulowane bêd± nale¿no¶ci za szkody spowodowane niew³a¶ciw± dostaw± i roz³adunkiem paliwa. Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê potwierdzaj±c± posiadanie uprawnieñ na obrót paliwami ciek³ymi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ - pkt 21

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu :
1.Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê potwierdzaj±c± posiadanie uprawnieñ na obrót paliwami ciek³ymi.
2.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca musi posiadaæ aktualn± polisê ubezpieczeniow± OC, na podstawie której regulowane bêd± nale¿no¶ci za szkody spowodowane niew³a¶ciw± dostaw± i roz³adunkiem paliwa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena okre¶lonych warunków zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków z art. 125 ust.1 na zasadzie spe³nia/niespe³nia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w tym celu musz± wykazaæ, ¿e:
1) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
3) musz± ustanowiæ pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzon± przez notariusza;
4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie
do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców;
5) przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-24 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.