eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia"Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni"



Ogłoszenie z dnia 2021-03-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019088 z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230021923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYCZÓŁKOWSKIEGO 15

1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757739338

1.5.8.) Numer faksu: 757739338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zozbogatynia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f19144-66ca-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005351/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271-N1/01/II/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278865,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni. 2. Średnie miesięczne zapotrzebowanie na żywienie wynosi 1066 osobodni w rozbiciu na poszczególne posiłki:śniadań - 1066, II śniadań - 200, obiadów- 1066, podwieczorków - 200, kolacji - 1066 – w okresie rocznym realizacji zamówienia odpowiednio: 12792 osobodni.3. Świadczenie usług żywienia dla pacjentów szpitala odbywać się powinno zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2017r., poz. 149 z późn. zm.), zasadami dobrej praktyki higienicznej i dobrej praktyki produkcyjnej (GHP, GMP) oraz normami HACCP. 4. Wykonawca gwarantuje, że wyżywienie posiada niezbędne składniki odżywcze określone w art. 3 ust. 3 pkt. 33 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1221) oraz normy dzienne racji pokarmowych dla zakładów służby zdrowia (opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie lub równoważne). Wykonawca zobowiązany jest zapewniać standard żywienia obowiązujący w szpitalnictwie z uwzględnieniem możliwości realizacji odpowiednich diet oraz zapewnić odpowiedni skład i kaloryczność posiłków oraz wykonać zamówienie zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zastosowanie będą miały: Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2021), Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80 poz. 545), Rozporządzenie Komisji WE nr 1441/2007 z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniające Rozporządzenie nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.5. Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) z tzw. diety normalnej, musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców zgodnie z załącznikiem nr VI – Wartość kaloryczna dietWartość kaloryczna posiłków ogółem powinna się mieścić w granicach 2300 – 2400 kcal, w tym białko ogółem 80g,w tym białko zwierzęce – 45g, tłuszcze - 80g, węglowodany – 325g. Wartość kaloryczna poszczególnych posiłków winna mieścić się w następujących przedziałach :W przypadku diet cukrzycowych dla chorych przyjmujących insulinę oraz diety dziecięcej należy przewidzieć również II śniadanie, podwieczorek.- śniadanie –690 – 805 kcal, co stanowi 30-35 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki.- II śniadanie – 115 - 120 kcal, co stanowi 5 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki - obiad - 805 - 920 kcal, co stanowi 35 - 40 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki- podwieczorek - 115 - 120 kcal, co stanowi 5 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki- kolacja – 575 – 690 kcal, co stanowi 25 - 30 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki.Realizacja średnich norm żywieniowych według grup produktów przedstawiać się musi następująco :- produkty zbożowe – 400g- mleko i produkty mleczne – 500g- jaja – 15g- mięso, wędliny i ryby – 140g- masło i śmietana – 30g- inne tłuszcze – 35g- ziemniaki – 400g- warzywa i owoce z witamina C – 200g- warzywa z karotenem – 130g- inne warzywa i owoce – 300g- strączkowe suche – 10g- cukier i słodycze – 55gDo posiłków : śniadanie - należy przewidzieć kawę mleczną lub zupę mleczną,obiad – kompot lub kisiel płynny itp.kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem.Gramatura mięsa na obiad podawana z sosem powinna wynosić – 120g, bez sosu – 100g. Dodatki do obiadu w postaci surówek roślinnych lub warzyw gotowanych muszą wynosić co najmniej 120g.Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp.: -zupy 75 0C, - II danie 63 0C,- surówki 4 0C.Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym szpitalu, oraz zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych oddziałów.6. Transport posiłków od Wykonawcy do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na własny koszt.7. Wykonawca zapewnia niezbędną ilość termosów i lodówkę do przewozu posiłków.8. Mycie i dezynfekcję naczyń i sztućców używanych przez pacjentów realizuje Zamawiający. Termosy i naczynia Wykonawcy będą jedynie, przez personel Zamawiającego, poddawane tzw. „myciu wstępnemu” (opłukanie pod bieżącą wodą).9. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).10. Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagańokreślonych w pkt. 9. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przezZamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyćdo wglądu oświadczenie potwierdzające, że pracownicy, o których mowa w pkt. 9 sązatrudnieni na umowę o pracę.11. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 10 traktowanebędzie jako niewypełnienie obowiązku określonego w SWZ i art. 96 ust. 4 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302658,72

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302658,72

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302658,72

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MegaSerwis Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6152042875

7.3.3) Ulica: Zgorzelecka 4

7.3.4) Miejscowość: Bogatynia

7.3.5) Kod pocztowy: 59-920

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302658,72

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-02-16 do 2022-02-16
2021-03-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.