Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519502/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00527085/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00531679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja zimowiska dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ab1f00-8dbd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja zimowiska dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ab1f00-8dbd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041682/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Organizacja zimowiska dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2023.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 – dniowego zimowiska (7 noclegów + dojazd), tj.: w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę mieszczącym się w okresie 13-27 stycznia 2024 r. (ferie dla województwa zachodniopomorskiego) – dla 50 uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino. Wyjazd z Postomina należy zaplanować w godzinach porannych, dojazd na miejsce wypoczynku wieczorem, rozpoczęcie pobytu w miejscu docelowym od obiadokolacji. Wyjazd powrotny do Postomina należy zaplanować w godzinach porannych, po śniadaniu.
W związku ze zwiększeniem liczby noclegów z 6 do 7, Zamawiający ustala następujący harmonogram dni żywieniowych:
Dzień 1: obiadokolacja
Dzień 2-7: śniadanie, obiad, kolacja,
Dzień 8: śniadanie, suchy prowiant na podróż powrotną.
3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników o nie więcej niż 3 osoby (w przypadku losowych zdarzeń uniemożliwiających wyjazd, jak np. nagła choroba itp., w zimowisku będzie uczestniczyć co najmniej 47 uczniów). Ostateczną liczbę uczestników Zamawiający poda Wykonawcy najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem wypoczynku. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej liczby dzieci i młodzieży uczestniczących w zimowisku. Wartością wynagrodzenia będzie iloczyn liczby dzieci faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny brutto za jednego uczestnika.
3.3 Wypoczynek ma być zorganizowany w atrakcyjnej górskiej miejscowości w Polsce na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z późn. zm.). Dopuszcza się wyjazd za granicę Polski w ramach zaoferowanej wycieczki autokarowej, zwiedzanie w ramach wycieczki może być połączone ze szkoleniem na stoku za granicą, wówczas nie będzie miał zastosowania warunek odległości 20 km miejsca zakwaterowania od stoku.
3.4 Kwalifikacji uczestników na wypoczynek dokonywać będzie Zamawiający we współpracy z dyrektorami szkół z terenu Gminy Postomino. Wypełnione karty kwalifikacyjne Zamawiający przekaże Wykonawcy.
3.5 W ramach zaoferowanej ceny brutto za jednego uczestnika wypoczynku Wykonawca musi sfinansować koszt pobytu dziecka na zimowisku, w tym:
3.5.1. Przewóz z Postomina i z powrotem do Postomina pod opieką wychowawców. Dowóz ma się odbywać autokarem nowoczesnym, komfortowym, wyposażonym w klimatyzację i toaletę,
z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim uczestnikom i wychowawcom. Na miejsce zbiórki autokar podjedzie nie później niż 30 minut przed ustaloną godziną wyjazdu. Autokar będzie obsługiwany przez kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje. Transport może się tylko odbywać autokarem sprawnym, odpowiednio oznakowanym, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). W dniu wyjazdu autokar zostanie poddany kontroli przez policję.
3.5.2. Zakwaterowanie – w obiekcie murowanym w dobrym stanie technicznym, spełniającym wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej; z terenem wokół ośrodka bezpiecznym, ogrodzonym
i oświetlonym. Obiekt ma być usytuowany w bliskiej okolicy stoków narciarskich, na których prowadzone będzie szkolenie narciarskie - max. 20 km trasą samochodową od stoku liczonej według Google Maps). Obiekt ma zapewniać dobre warunki sanitarne: bieżącą ciepłą wodę całą dobę, pokoje maksymalnie 4-osobowe z łazienkami (WC, umywalka, prysznic) z odpowiednim wyposażeniem (szafy ubraniowe z wieszakami, stolik i krzesła oraz szafki osobiste przy łóżkach). Obiekt, w którym zostanie zorganizowane zimowisko posiada stołówkę z zapleczem kuchennym do przygotowywania posiłków. Zgodnie z art. 92c ust. 3 Ustawy o systemie oświaty organizator wypoczynku musi posiadać opinię potwierdzającą spełnianie przez obiekt lub teren wymagań ochrony przeciwpożarowej, wydaną przez właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej. Opinia jest ważna przez okres 3 lat od dnia jej wydania, jeżeli warunki ochrony przeciwpożarowej obiektu lub terenu nie uległy zmianie.
3.5.3. Wyżywienie – 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad i kolacja), oraz suchy prowiant i napoje na czas powrotu do domu; zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Posiłki muszą być przygotowane na miejscu z produktów świeżych i wysokiej jakości.
1) Śniadanie w formie szwedzkiego stołu, tj.:
a) napoje: herbata różne smaki, soki owocowe, mleko, kakao;
b) różne rodzaje pieczywa: bułki lub rogale, chleb pszenny, żytni, wieloziarnisty;
c) przetwory zbożowe i mleczne, w tym płatki, jogurty, itp.;
d) wędliny, twarożki, sery, jajka, sałatki lub świeże warzywa;
e) danie gorące np. parówki, jajecznica, omlet, naleśniki, gofry, zupy mleczne itp.;
f) dodatki: masło, pasty do pieczywa, dżemy, miód naturalny, świeże owoce.
2) Obiad składający się z dwóch dań, każdego dnia inny zestaw obiadowy: zupa i drugie danie (mięso lub ryba, porcja ziemniaków lub frytek / makaronu / ryżu / kaszy co najmniej 1 surówka lub warzywa gotowane) oraz porcja soku, wody mineralnej lub kompotu
3) Kolacja w formie szwedzkiego stołu:
a) napoje: herbata różne smaki, soki owocowe, mleko, kakao;
b) ciepłe danie mięsne lub wegetariańskie (np. naleśniki, gofry, gulasz, lasagne, zapiekanki makaronowe, ziemniaczane itp.);
c) pieczywo jasne i ciemne do wyboru;
d) wędliny, sery, sałatki lub świeże warzywa;
e) dodatki: masło, pasty do pieczywa, dżemy, miód naturalny, świeże owoce.
3.5.4. Kadrę wypoczynku o kwalifikacjach określonych w ustawie o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2230 z późn. zm.) potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, którą stanowić będą:
a) kierownik wypoczynku - pełniący swoje obowiązki wyłącznie na rzecz zimowiska organizowanego dla uczniów Gminy Postomino,
b) wychowawcy wypoczynku (minimum 3 wychowawców, tj. 2 grupy do 15 os. oraz 1 grupa 20 os.),
c) inne osoby prowadzące zajęcia podczas wypoczynku, w zależności od programu wypoczynku i realizowanych zajęć – ratownicy, trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, przewodnicy itd.
3.5.5. Realizację programu – promującego aktywność sportowo-rekreacyjną oraz integrację wśród dzieci i młodzieży, uwzględniającego:
1) szkolenie narciarskie. Szkolenie narciarskie ma być prowadzone przez co najmniej 5 dni, w wymiarze co najmniej 4 godzin dziennie pod opieką wykwalifikowanych instruktorów narciarstwa, w liczbie umożliwiającej przeszkolenie całej grupy uczniów biorącej udział w wypoczynku. Stok, na którym odbywać się będzie szkolenie, ma zapewniać różnorodność tras w zakresie trudności (tzw. „ośle łączki”, trasy łatwe i średnie), jak i długości; stosownie do potrzeb uczestników rozpoczynających szkolenie narciarskie, jak i tych doskonalących jazdę na nartach (długość trasy co najmniej 450 m dla dzieci jeżdżących na nartach, korzystających ze szkolenia w ramach doskonalenia jazdy). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdemu z uczestników sprzęt narciarski: buty oraz narty, z możliwością ich wymiany w razie niedopasowania, uszkodzenia itp. (uczestnicy zimowiska zapewnią sobie kaski ochronne we własnym zakresie). Wykonawca zaopatrzy także każdego uczestnika w skipass umożliwiający korzystanie z urządzeń ośrodka narciarskiego przez cały okres szkolenia (ważny przez 4 godziny, bez limitu zjazdów); 2)co najmniej 2 wycieczki autokarowe ze zwiedzaniem atrakcji turystycznych regionu (np. zamek, muzeum, kopalnia, kompleks po-militarny itp.) i bezpłatnym wstępem do wszystkich zwiedzanych obiektów; 3)co najmniej 1 wycieczka piesza ze zwiedzaniem atrakcji turystycznych regionu i bezpłatnym wstępem do wszystkich zwiedzanych obiektów; 4)co najmniej 1 konkurs (z wyłączeniem konkursu czystości pokoi), 5)co najmniej 1 ognisko,
6) inne formy integracji grupowej, np. dyskoteka. 3.5.6. Koszty ubezpieczenia na czas przejazdu i pobytu na wypoczynku - NNW z narciarstwem, minimalna suma ubezpieczenia 15 000 zł. 3.5.7. Dostęp do bezpłatnej opieki medycznej (bezpłatna opieka pielęgniarsko–lekarska dla uczestników zimowiska). 3.5.8. Środki i przybory niezbędne do realizacji zaproponowanego programu. 3.5.9.Inne artykuły dla dzieci i młodzieży niezbędne w czasie pobytu na wypoczynku (tj. np.: apteczkę wyposażoną w podstawowe leki i artykuły opatrunkowe, itp.). 3.6. Inne wymagania - Wykonawca zobowiązuje się: 1)Zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny określone odrębnymi przepisami, a w szczególności podczas szkolenia narciarskiego i wędrówek górskich zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, m.in. zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1154 z późn. zm.), 2) Nie pobierać żadnych opłat od uczestników zimowiska, 3)Zapewnić bezpłatny wstęp do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów oraz autokar w przypadku konieczności dowozu dzieci, 4)Prowadzić dokumentację rzeczową dotyczącą planowania i realizacji wypoczynku (lista obecności uczestników, dzienniki zajęć, książka pracy, rejestr wypadków i urazów itd.) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami, 5) Wykonawca ma obowiązek posiadania ubezpieczenia OC, 6)Wykonawca wypoczynku zobowiązany jest zgłosić wypoczynek do kuratorium oświaty zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z późn. zm.) przed rozpoczęciem wypoczynku oraz uzyskać stosowne zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku. Kopię potwierdzenia zgłoszenia Wyk. przedłoży Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży KON TIKI ŁABAZ I GROCHANZ Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-13 do 2024-01-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.