Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie gminy Stara Biała.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gospodarka Komunalna "Stara Biała" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146236488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kmicica 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.koper@gkstarabiala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starabiala.pl/jednostki-organizacyjne/gospodarka-komunalna-stara-biala-sp-z-o-o
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14a4834f-9344-4913-a2c9-c872ae34a3a91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w której 100% udziałów posiada gmina
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie gminy Stara Biała.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a4834f-9344-4913-a2c9-c872ae34a3a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie gminy Stara Biała.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZT/442/19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2480000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią ścieków w ul. Wycinki w m. Maszewo Duże na dz. nr ew. 236, 231/4, 231/6, 231/7, 229/2, 239/1, 238, 245, 240/1, 369/1, 369/2:
• Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PP DN200 – ok. 1040,60 mb,
• Przyłącza kanalizacji sanitarnej PP DN160 – ok. 88mb,
• Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE DN90 – ok. 328,4 mb,
• Przepompownia ścieków DN 1500 – 1 szt.
b) Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 239/1, 239/5, 239/7 w ul. Wiązowej w m. Maszewo Duże:
• Sieć wodociągowa PE DN90 – ok. 177,50 mb,
• Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PP DN200 – ok. 135,90 mb,
c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 231/4, 229/16, 229/2, 231/5, 229/17, 229/18 w ul. Wierzbowej w m. Maszewo Duże:
• Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PP DN200 – ok. 204,30 mb,
d) Budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 257/11, 229/2 w m. Maszewo Duże:
• Sieć wodociągowa PE DN160 – ok. 152,40 mb,
Dodatkowo oferta powinna obejmować:
a) dostawę i montaż żurawi słupowych ze stali ocynkowanej zlokalizowanych na każdej z przepompowni ścieków (udźwig żurawia dopasowany do ciężaru poszczególnych pomp),
b) montaż zasuw na przepompowniach na wlocie ścieków dopływających wewnątrz przepompowni,
c) aktualizację istniejącego oprogramowania monitoringu przepompowni ścieków,
d) monitoring (inspekcja TV) nowowybudowanej sieci wraz z przyłączami – inspekcja i diagnostyka TV kanalizacji sanitarnej za pomocą specjalistycznej kamery wraz z pomiarem spadków, - przekazanie Zlecającemu kompletu dokumentacji w wersji drukowanej oraz elektronicznej wraz z zapisem filmów i/lub obrazów z przebiegu kamerowania.
e) wykonanie podłączenia wewnętrznej instalacji elektrycznej od licznika do instalacji elektrycznej przepompowni ścieków wraz z przekazaniem Oświadczenia o gotowości instalacji elektrycznej poświadczonej przez uprawnionego elektryka,
f) protokoły z badania wydajności hydrantów,
g) próby szczelności,
h) badania wody,
i) utwardzenie terenu wokół przepompowni ścieków (tłuczeń, geowłóknina),
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1720000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią ścieków w ul. Wiślanej w m. Brwilno, na dz. nr ew. 117, 113/1, 114, 115/10, 115/3, 116/4, 116/5:• Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PP DN200 – ok. 1040,60 mb,
• Przyłącza kanalizacji sanitarnej PP DN160 – ok. 88mb,
• Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE DN90 – ok. 328,4 mb,
• Przepompownia ścieków DN 1500 – 1 szt.
Dodatkowo oferta powinna obejmować:
a) dostawę i montaż żurawi słupowych ze stali ocynkowanej zlokalizowanych na każdej z przepompowni ścieków (udźwig żurawia dopasowany do ciężaru poszczególnych pomp),
b) montaż zasuw na przepompowniach na wlocie ścieków dopływających wewnątrz przepompowni,
c) aktualizację istniejącego oprogramowania monitoringu przepompowni ścieków,
d) monitoring (inspekcja TV) nowowybudowanej sieci wraz z przyłączami – inspekcja i diagnostyka TV kanalizacji sanitarnej za pomocą specjalistycznej kamery wraz z pomiarem spadków, - przekazanie Zlecającemu kompletu dokumentacji w wersji drukowanej oraz elektronicznej wraz z zapisem filmów i/lub obrazów z przebiegu kamerowania.
e) wykonanie podłączenia wewnętrznej instalacji elektrycznej od licznika do instalacji elektrycznej przepompowni ścieków wraz z przekazaniem Oświadczenia o gotowości instalacji elektrycznej poświadczonej przez uprawnionego elektryka,
f) protokoły z badania wydajności hydrantów,
g) próby szczelności,
h) badania wody,
i) utwardzenie terenu wokół przepompowni ścieków (tłuczeń, geowłóknina),
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 760000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1397280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. U. Centro Dominik Cendlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710695163
7.3.3) Ulica: Budy Kozickie 52
7.3.4) Miejscowość: Budy Kozickie 52
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. U. CENTRO DOMINIK CENDLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
F. U. CENTRO DOMINIK CENDLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1397280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1582000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367334751
7.3.3) Ulica: ul. Celulozowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15INNE PRZETARGI BIAŁA
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami i infrastrukturą towarzyszącą
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1549B na odcinku ul. Kolejowej w Klepaczach gm. Choroszcz
- Interreg NEXT Polska - Ukraina - Budowa kanalizacji sanitarnej w Garwolinie ul. Akacjowa, Rataja, Klonowa
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.