Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490400/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6121510
1.5.8.) Numer faksu: 32 6121510 wew.24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.trzebinia.naszops.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313a07a7-7a12-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00384045/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie (dowóz) posiłków w postaci zestawów obiadowych (zupa + drugie danie) dla 18 osób podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini.
Zamówione zestawy dostarczane będą pod adres konkretnej osoby codziennie w dni robocze w przedziale godzinowym 12.00 -14.00.
W skład zestawu obiadowego dla jednej osoby wchodzą:
- zupa – 400 ml.
- porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 150 gram, przygotowana w sposób różnorodny,
- pierwszy dodatek obiadowy nie mniejszy niż o wadze 200 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki),
- drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka)
Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Posiłki muszą być przygotowane ze świeżych produktów, prawidłowo zbilansowane, przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy obiadowe winny być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia.
Wykonawca dostarczy zestawy obiadowe wyporcjowane, zapakowane oddzielnie w pojemnikach termoizolacyjnych i gotowe do podania bez dodatkowych działań ze strony podopiecznego. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, zestawy obiadowe powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków. Przygotowanie i dostarczanie posiłków musi odbywać się z zachowaniem zasad sanitarno – epidemiologicznych.
Przewidywana ilość zestawów obiadowych objętych zamówieniem – 4.752 sztuk zestawów w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (ilość przewidywana). Podane wartości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia zestawów obiadowych dla mniejszej lub większej ilości osób w ciągu roku. Zmiana ilości podopiecznych a co za tym idzie ilości zamawianych zestawów obiadowych będzie uzależniona od aktualnych potrzeb. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ilość zamawianych zestawów uzależniona będzie od faktycznej liczby osób, którym zostanie przyznana pomoc w formie posiłku.
Zamówienia konkretnej liczby zestawów obiadowych będzie dokonywał pisemnie (e-mail, fax) pracownik Zamawiającego.
Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres zamieszkania konkretnego podopiecznego.
Rejony:
Trzebinia ul. Stojałowskiego 1 osoba
Trzebinia ul. Kościuszki 2 osoby
Trzebinia ul. Słowackiego 1 osoba
Trzebinia ul. Ochronkowa 1 osoba
Trzebinia ul. Norwida 1 osoba
Trzebinia ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 5 osób
Trzebinia ul. Lipcowa 1 osoba
Trzebinia ul. Głowackiego 1 osoba
Trzebinia ul. Styczniowa 1 osoba
Trzebinia ul. Dębowa 1 osoba
Trzebinia ul. Piłsudskiego 1 osoba
Płoki ul. Kasztanowa 1 osoba
Psary ul. Lipowa 1 osoba
W przypadku przyznania pomocy w formie posiłku w czasie trwania umowy osobom zamieszkałym w innych niż w/w dzielnicach/sołectwach Trzebini, Wykonawca dokona dla tej osoby rekalkulacji kosztów dowozu posiłku pod konkretny wskazany adres. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji dokonana zostanie zmiana umowy w formie pisemnego aneksu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CaterJan Tomasz Kępka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282231540
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Trzebini, na 2025 rok".
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
- przygotowanie, gotowanie i wydawanie w stołówce Bursy Szkolnej Nr 2 całodziennego wyżywienia na potrzeby młodzieży mieszkającej w placówce
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.